|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Inatt köpte jag mig en Saab V4, en M30 3.5 motor, M30 avgassystem och knåpade ihop till en riktig muskelmaskin :) Sen hade jag även fått tag på en kexig Alpina B6 E30 som jag rullade runt i och blev utskrattad för den var så rostig under. Bilgalen... |
|
Har du rökt något annat än tobak? ;-) Drömmar är bra konstiga ibland. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Drömde i förra veckan att vår Z3 byttes ut mot en M Coupé. Inget jättekonstigt med det, däremot förvarade bilhandlaren vi var hos alla bilar upp och ner (!!!!!) alltså stående på taket. Tror jag får boka tid hos en psykolog :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
-BeeMWe- |
Masten: Tydligt tecken på att du är rädd att ramla ur caben,bra att du byter ;) |
|
Masten: Har Du inte fått Dina piller nu igen?? De vitrocksförsedda farbröderna har varit hos mig hela veckan, så de kanske har missat Dig.. :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Drömde inte för så länge sedan att jag var så jävla missnöjd med länkarmarna på 328:an så jag bytte in jämt med en gammal rostig e34 520. Kommer ihåg hur det sved i själen. Det är nått skumt med 328:an den har liksom ett liv, Z4:an är bara en bil som jag gillar men 328:an är liksom min polare. Skumt som fan, min bästa vän är en BMW. mvh Kristain |
|
|
Drömde förut att ja kom lungt o fint i min 320 -88 kommer till en svag högerkurva ca 100m från lägenheten, O BILEN GÅR RAKT, landra mjukt (nja) i en enhäck, nej fan de va ju ingen dröm, hände ju nyss, fan va trött man blir, så nu ska ja drömma bilbyggardrömmar (reparationsdrömmar) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Haha... :) Vet inte hur många gånger jag vaknat kallsvettig och varit helsäker på att frontspoilern just sprack mot en vägbula! Flickvännen: "NÄ! BILEN ÄR HEL! SOV!!!" Snacka om off-topic tråd! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.