|
|
|
|---|---|
| Nu kan ni som inte har en BMW sladda som en bakhjulsdriven bil, allt ni behöver är två McDonalds brickor. Titta själva Länk | |
| Ahahahah riktigt ballt | |
pob |
Haha, fränt! /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
|
fan va känsliga dom var, tålde inte den juva doften/röken av gummi =) må¨ste ut o prova me morsans leasing saab =) //Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
schyst tanke...han fick ju gjort ett par ordentliga ringar... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Kolla in filmen, den är sevärd om man vill öva på att garva! Killens kommentar i slutet är klockren "This can not be good for the engine." Se och njut! | |
|
Det blev rätt bra fart på den! =) En framhjulsdriven bil ser genast mycket tuffare ut med brickor! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Häftigt! För er som har problem att öppna filmen, finns den på direktlänk här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Haha riktigt ballt =) |
|
| Haha, galet kul :D | |
|
Något för min Audi och gamla Saab 99! ;) ------ BMW CS #04839 |
|
|
davve: har inte saaben handbromsen på framhjulen?? vet iallafall att dom gamla 900 har det...=( måste ju va trist på vintern...=( MVH Mikael Rang |
|
|
Är väl trist överhuvudtaget med Saab, oavsett årstid =) |
|
| braxen, jo du faan, riktigt trist är det! men handbromsen satte dom väl på bakhjulen runt sådär 85 tror jag, kanske 86 | |
| På Saab900 hamnade handbromsen bak först 1988, har nämligen en 87a med handbroms fram och en 88a med bromsen bak, och har haft en annan 87a med frambroms även den. Samtidigt fick bilen ventilerade skivor fram och annat bultmönster etc. | |
|
hmm, okej, ja då var det så ja :) jag har en 88, en gammal kriminalbal, jättekul, gamla bromsarna, gamla fronten, nya bultmönstret, handbroms bak, den är helt konstig. Dom har väl skickat ut nån demobil till polisen antagligen, ett helvete att veta vilka delar som ska vara till den |
|
|
-87 kom nya fronten på 900an och -88 kom nya bromsarna, bultmönstret och handbroms bak. /En fd Saab-freek...sedan testade jag en BMW! |
|
|
Jaa..tänk McDonalds duger till nåt i alla fall, funkar säkert lika bra med en hamburgare också:-) Göran Min bil Länk |
|
| m femman: men grejen är att jag har handbroms bak, gamla fronten! | |
| Haha....De där var ju nästan som me 4wd....skittuft...måste ut me lille fiaten å testa... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.