AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.955

Var hittar ni era pärlor?

Sida 2 av 2
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Hej Booze!

Har sänt Dig några bilder på den underbara vagnen. Vad vi vet, har hon 2:a lägsta miltal i Sverige... Finns en 4000-milare också, men den blev visst såld för 90K till nån samlare, har jag hört!

Min är EXAKT likadan i färg och utrustning som den 4000-milade:

Achatgrünmetallic över Pärlbeige tyginredning:)

BMW - Liebe auf den ersten blick...
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Håhå!

Tilläggas kan att min kära 735iA -92 blev såld till Sundsvall för litet över begärt pris :) Vilket är helt sanslöst, men de HADE bestämt sig, och åkte c:a 40 mil utan att tveka! Jag tror faktiskt på följande upplägg:

HAR men en RIKTIGT fin bil, och annonserar på rätt sätt, så är inte ett ärligt pris/kontra skick, osäljbart. VÄNTA bara på rätt köpare. INGEN blir besviken i slutänden! Var ALLTID ärlig i beskrivning och bilder. Alla vet ju att det alltid finns "ja, du vet, det glömde jag säga" efter typ 70-mils körning. DET FÅR INTE FÖREKOMMA, om man verkligen vill sälja. Ett annat tips: M-TESTA, och fotografera protokollet! Säljer alltid!!!

Jag fick 65.000:- för en 19.000-milad, importerad 530i V8 -94!!!! (riktpris enl. Autopower-snitt, c:a 42K) Detta pga. ärlighet och M-TEST protokoll!

Ett litet inlägg i en numer "död" tråd, som tips till Er alla som vill sälja en riktigt fin bil Ni äger....

BMW - Liebe auf den ersten blick...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.