|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej Booze! Har sänt Dig några bilder på den underbara vagnen. Vad vi vet, har hon 2:a lägsta miltal i Sverige... Finns en 4000-milare också, men den blev visst såld för 90K till nån samlare, har jag hört! Min är EXAKT likadan i färg och utrustning som den 4000-milade: Achatgrünmetallic över Pärlbeige tyginredning:) BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Håhå! Tilläggas kan att min kära 735iA -92 blev såld till Sundsvall för litet över begärt pris :) Vilket är helt sanslöst, men de HADE bestämt sig, och åkte c:a 40 mil utan att tveka! Jag tror faktiskt på följande upplägg: HAR men en RIKTIGT fin bil, och annonserar på rätt sätt, så är inte ett ärligt pris/kontra skick, osäljbart. VÄNTA bara på rätt köpare. INGEN blir besviken i slutänden! Var ALLTID ärlig i beskrivning och bilder. Alla vet ju att det alltid finns "ja, du vet, det glömde jag säga" efter typ 70-mils körning. DET FÅR INTE FÖREKOMMA, om man verkligen vill sälja. Ett annat tips: M-TESTA, och fotografera protokollet! Säljer alltid!!! Jag fick 65.000:- för en 19.000-milad, importerad 530i V8 -94!!!! (riktpris enl. Autopower-snitt, c:a 42K) Detta pga. ärlighet och M-TEST protokoll! Ett litet inlägg i en numer "död" tråd, som tips till Er alla som vill sälja en riktigt fin bil Ni äger.... BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.