|
|
|
|---|---|
|
Ni som har 2,7liters ETA block med vanlig 2,5liters topp´,hur mkt soppa drar era bilar ? Har ni annat på så skriv med vad och hur mkt det drar då.... mvh | |
|
min 323 drog rätt mycket tycker jag ca1,2l/m men man drog ur den rätt ofta beemwee |
|
|
vad var det för motor då ? 323 ? inte eta |
|
|
helt vanlig 323 2,3l beemwee |
|
| Åfan. min gabska orginal m20b25 (e30 325) dra inte under litern även om ja kör så lungt de bara går.. | |
|
ja men nu undrade jag om eta block med 325 topp |
|
|
beror ju på om den är trimmad eller inte |
|
|
ch0bbe: En lite fråga som inte hör till ämnet, går din bil bättre än en vanlig 325i E30? Blir det märkbar skillnad men din kombination? Går det bara att sätta dit 325i toppen på ETA motorn rakt av, blir det rätt med komp mm? |
|
|
med 325i toppen får man 8,0 i komp på eta motorn |
|
| Ok, bra turbokomp alltså. Men om man inte överladdar, går de bättre än en vanlig 325i då? | |
|
min 325a går sämre än en vanlig 325a....har inte satt på toppen än |
|
|
misano...det går att köra med det kompet vare sej du har turbo eller inte. |
|
| Jo det vet jag. Vad jag undrarde var bara om den går bättre än en vanlig 325i. Men inte lätt att veta då.. | |
|
misano,sätter man på en topp från en 325i på en 325e,så går 325e`n betydligt mkt bättre än en 325i :) |
|
|
e28, 528 tic typ 2.5-3L måste spänna på lmm:en lite.... går fett som fan har 6st saab 9000 turbo spridare... //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.