AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
366

VAR FINNS ALLA E28 or

mikael noren
Hej

Måste få tag på en 528-535 med m-pkt billig med gärna med def motor eller ingen alls
har annonserat ett antal gånger på
bmwpower med endast två svar

tycker att det borde finnas ganska många
med slut kam o dyl.

maila gärna och tippsa om ni vet någon som
har en e28

LIDER AV KRONISK FARTBLINDHET
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
En kamrat har en 528 från 86 eller 87 som är kanonfin.
Vet inte om den har M paket men jag tror det.
är det av intresse?
R

fyrhjulsdrift är roligast!
BMW-Yoda
Har en. Ej till salu. Nog många som tänker likadant. Det är ju inte värt att sälja dom.

BMW-Yoda
to
46
tovebrink
Bmw 325i -92
Har också en som jag köpte precis innan jul med trasig kam. Som jag håller på att renovera just nu! Men den säljer jag inte! Är som BMW-Yoda säger: "Det är ju inte värt att sälja dom". Men varför sälja en bil som är så jäkla kul!

www.bmw528.dot.nu
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
det är som Bmw-Yoda och tovebrink säger, är den paj så lagar man... fungerar den så har man en ruggit rolig bil som är värd mer i tillfredställelsen att ha en än att sälja till underpris! har haft 3st E28or o 2 E12 o måste säja att min E28 är roligare än någon annan beemer jag haft hittils...mycke billigare oxå för den delen. Mvh L

Ex:02-?,323-83,323-84,323/2,5,325t-89,325-91,530-77,530-80,528-84,M535-86,
Kan man göra något annat att hålla med?
Har nog aldrig varit så nöjd som nu... Visst krånglar det och man har ibland god lust att sälja...
Men sätta sig i en ny tvättad 535:a och bara ge...
Kan man bli kär i sin bil?
BMW-Yoda
Att man kan bli kär i bilen? oooja. Tycker den är bra mycket roligare att köra än en E-34. Den är också kul dock lite mer slätstruken. E-28-an känns som en stöddig snorunge som bara vill hitta på bus.

BMW-Yoda
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.