|
|
|
|---|---|
|
Hej Föra helgen så sa det pang, ganska högt också, då jag körde ner för en trottoarkant, men jag körde mycket sakta eller helt normalt. Märkte idag då jag körde i en vägbula att ena stötdämparen fram levde om som fan, tittade efter och då kan man se att det runnit olja nerför fjädern och gummit. Vad ska jag göra ? Måste jag byta dämpare ? Är detta vanlig att en dämpare pajar efter så kort tid ? Jag hade iofs tänkt att sänka den fram med 20-30 mm till sommaren, men frågan är också, klarar jag mig med en trasig dämpare ända till våren ? Vars köper jag bra framdämpare till vettigt pris ? Hoppas på svar! Mvh Fredde från kalla Luleå Bob Marley and the Wailers Praise Jah!! | |
|
Det låter som att din stötdämpare är paj. Kolla på motornord eller på GE motorsport efter nya dämpare. Kan vara värt å köpa en uppsättning sänkningsfjädrar + sänkningsdämpare på en gång. GE motorsport har ganska bra priser på sånt. Vet inte hemsidan, men dom brukar ha reklambanners här på Autopower. Det är bara å hålla ögonen öppna. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.