|
|
|
|---|---|
SpineKracker |
Hej! Funderar på om man måste ha specifika "dimljus" till dimljusen eller om vilka ljus som helst som passar i hålet går bra? Är inte hemma alls på el.. Tack för svar! E30, för att man vill. |
|
Visst går det att meka in andra lampor, men Originalljusen är ruskigt lätta att montera och justera. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
SpineKracker |
ok vad kostar bmw original? mekonomen låg runt 700/par tror jag.. några andra som har.. biltema har inte va? E30, för att man vill. |
|
biltema har universal dimljus...till nya e30 karossen, 88 och framåt är ljusen ruskigt dyra...till gamla karossen är dom rätt så billiga...en nackdel med att ha den snyggare e30 karossen :) MVH Johan K |
|
|
Du kan kanske försöka få tag på skroten, även om det brukar vara grymt svårt. Får du tag på bara hållaren (olika till 83-85 och 86-87), så kan du köpa nya insatser. Skaffa också ett relä, två säkringar, en och en kontrollampa, sladdarna är fördragna. I mitt tycke är E30 snyggare före 1988, plasten mellan bakljusen är hemsk. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
SpineKracker |
Håller med erik.. mycket snyggare före 88.. hade mer karaktär då. Skroten är omöjligt i trakten verkar det som.. finns ALDRIG nåt till BMW. Köper jag insatserna hos BMW? MVH P E30, för att man vill. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.