AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
520

Sökning på forumet

Ki
64
KimF
520d / F11 - 2014
Hej,
Ser en del som hänvisar till att söka information, istället för att fråga.

Varför flyttar man inte ut sökfunktionen i menyn till vänster och bytar namn till "söka i forum" ? Att man ska klicka under forum och sen leta efter en liten text "sök inlägg" är inte det första alla gör om man inte är frekvent besökare på sajten.

Tror det skulle avlasta ...
mvh
Kim.
Tycker det mest störande är att när man sökt och går in på en fråga och sen ska gå bakåt så står det, "sidan kan inte visas". Så tar man bakåt igen och kommer till sök sidan igen. Vad gör man för att slippa det??

/Johan

Min bil: Länk

Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Har samma problem som Johan99 skulle vara guld att slippa den skiten varje gång man söker,

KimF:
Låter som en bra idé att göra sökfunktionen mer tydlig.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Johan99: Det går inte lösa, det har att göra med hur man söker information från en databas och du kan liksom inte gå tillbaka till sökningen. Det finns ingen enkel lösning mer än att skaffa mozilla firefox och surfa med hjälp av "tabbar" :)
He
107
Henrik Arvidsson
X5 -07
325i Cabriolet -87
BMWCS #5463
Johan99 och Andersson_CSI:

Har själv stört mig på detta så nu högerklickar jag alltid på den tråd jag vill öppna och väljer sedan att öppna denna i ett nytt fönster. Men helt klart hade det varit bra att kunna använda bakåt-knappen.
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Japp, funkar fint att göra som Acey säger. Vanliga Mozilla funkar det också i, ja alla browsers med tabbed browsing borde det funka smidigt med.
Har inställt så att mittenknappen öppnar sidan i ny tab, smidigt och enkelt. Inga menyer man behöver gå in i bara att klicka.
Ville bara dela med mig av tipset eftersom många verkar tycka detta är irriterande...

///BMW - Was sonst!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.