|
|
|
|---|---|
|
nu e det dags för vinterdäck..o jag undrar om det bara e E32:ans fälgar som passar till E32:an...eller om man kan ta från någon annan BMW modell o sätta på.. Lam utan Bil... | |
|
Sök så hittar du massor, t ex: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
om jag förstår din länk rätt så passar fälgarna från E34 (=5-serien 88-96) E39 (=5-serien 96-) E28 (=5-serien -88) E31 (=8-serien 89-) E32 (=7-serien 87-94) E38 (=7-serien 95-) till E32an? eller e jag helt ute o snurrar... Lam utan Bil... |
|
|
Rätt, och minst 15". Till E39-fälgar behövs centreringsringar. E38 har större däck, men fälgarna passar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Ug-Lee |
Vet någon vart man kan beställa centrerings ringar till E39 fälg? skall montera sådana på min E32 |
|
Finns hos de flesta gummihandlare. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Kan rekommendera att köpa plast- istället för aluminiumringar. Har haft båda och det är STOR skillnad i hållbarhet. Helt ovetenskapligt tror jag också att det är lättare att få vibrationer med aluminiumringar. | |
|
Då rekommenderar jag precis tvärtom. Jag har haft problem med att plastringar spruckit och lagt sig fel, men aldrig problem med aluminium... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.