|
|
|
|---|---|
|
Monterade kromringar till min 528 efter tips från Autopower användare. Ville bara säga att det blev otroligt snyggt. Förarmiljön är i det närmaste perfekt i e-39 tycker jag, men ringarna gjorde sej fantastiskt bra på instrumenten!! Rekommenderar detta verkligen!! du kommer inte att bli besviken. | |
|
har mina ligger här hemma jag oxå, få se om jag monterar dom i morgon. låter ju trevligt att du blev så nöjd, tror jag blir det jag me' ;) //Zandman //Kent |
|
|
Vill bara göra alla titan&kromringsmontörer uppmärksamma på att vara mycket försiktiga med lim och fingeravtryck!! Hamnar det på insidan av glaset är det ett HELVETE att få bort!! Tro mej, jag vet. Lycka till! |
|
| Frisco: Se till att använda segare lim nästa gång så slipper du dessa problem. Har provat med olika lim och trögflytane/snabbtorkande epoxy funkade bäst för mig. | |
|
Var har in köpt era ringar och vad kostade de? /Fredrik |
|
|
Vill också veta vad ni fick ge för en uppsättning, samt var ni köpte dom. Verkar inte vara helt enkelt att hitta till bra pris i sverige. /Johan |
|
|
Jag fick tag i mina ringar på Vanadis Gummi Box 23112 10435 Stockholm Tel:08-337017 Ringarna kostade 788kr inkl moms& frakt Tänk på Age tips!! använd trögflytande lim typ epoxy!! Inga fingeravtryck på insidan av glaset!! |
|
|
Och om man vill veta hur man gör/kan göra så kan ni kolla här: mekartips /Hammar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.