AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.159

Nån som kan komma med förslag vad man kan göra?

Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
Tjena här är min cab! tänkte göra iordning i vinter nån som har förslag på lite saker? styling trimmning m.m
Länk

Bmw är beroendeframkallande
BMW=Beutiful More Women
Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
Tycker att du skal behålla den som den är, tycker att stora M-paktet är det snyggaste man kan göra åt en E30, (det kjolpaketet du har), möjligtvis några andra fälgar, typ Borbet 16A 16x9" klassiska 80-talsfälgar,

motorn tycker ja du ska "sug trimma" alltså inte turbo, stroka den till 2,7l nån trimmkam, öppetfilter o nån billigare mappning/unichip

om du skall sälga kjolpaketet så är jag intresserad

mvh Erik Jakobsson

Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =)
Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
Okej tack. men jag ska inte sälja kjolpaketet för de är orginal M så då ska de att sitta.. men funderar på en M vinge vad tycker ni? vad ska jag ha för kamm och var köper jag billigast chip till den m.m mvh Mickey

BMW=Beutiful More Women
parolof
Är skitsnygg som den är, vinge tycker jag passar inte på en cab, det är väl mer en glidare än en racer
Byt till BBS- eller Alpina- fälgar. De där fälgarna passar verkligen inte till bilens linjer enligt min mening. Dessutom är de för stora.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Glömde det viktigaste: Ta bort de hemska ögonlocken.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Håller helt med Kalle, sätt på ett par 16" alpina-fälgar och en M-technic II ratt. Tycker också att ögonlocken ska bort.

Je
1.159
Jens Ek
Mini Cab -11
318dT -09
320dxT -09
520dxT -15
Om du nu ska behålla fälgarna på bilden så montera åtminstonde distansplattor så att de kommer ut lite... Går inte det så byt fälg. Alpina, Hartge och Brock (&ibland Borbet) gör fina fälgar som passar bra på e30!! (Enligt mig)

"Pain Is Just Weakness Leaving The Body."
Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
man tackar för alla förslag. men fälgarna blir någ att ha på.. köpte dom i sommras så.. ska ordna spacers så dom bygger ut mer.

BMW=Beutiful More Women
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.