|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! Satte in en annons på blocket och autopower för ett litet tag sedan. Har knappt fått någon respons alls. Bara byten... Vad är det för fel på annonsen? Tycker priset är bra, kan ju tänka mig att gå ner lite. Tips uppskattas! Annons: Länk MVH Gustav Svensksålt Drehmoment! | |
|
Svår fråga du. Tycker det verkar vara en "clean" o fin bil. Inte en massa styling-tjafs o grejer ;) Vad gäller priset har jag ingen aning, då 3-serien inte lockar mig så mycket, men hade jag sökt 3-serie så hade jag stannat till o kikat lite extra på denna för annonsen känns ganska seriös, så när som på "all utr utom..." Den frasen ger mig frossor. Brr.. Iaf, lycka till med försäljningen. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
tror det är årstiden...folk verkar inte vilja köpa bil då |
|
|
Ja det är garanterat Årstiden.. ingen som är sugen på en fin bil i vinter.. är ju inge kul att köpa en bil man drömt om elle verkligen velat ha.. och komma hem och ställa den i garaget! det är våren och sommaren som gäller som folk är sugna men det är ju då priserna går upp och de ska dom oxå. mvh mickey! Bmw är beroendeframkallande BMW=Beutiful More Women |
|
|
Varför inte byta bild till en som blänker lite mindre. DSC? Priset blir väl OK efter prutning... Sen är det säkert sant att årstiden och en hägrande E90 inte gör det lättare att sälja 3-serie. |
|
|
jag skulle satsa på fler bilder, som visar inredning mm mm men som flera sagt är det välidigt trögt att sälja bil över lag just nu.... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Kanske har gått lite för långt? Om jag vore spekulant på en 328 uttagen maj -00 så skulle jag nog tycka det, hade nog valt en som rullat max 8.000 mil. För övrigt håller jag med ovanstående, det är fel tid att sälja, mörkt och kallt, vinterdäck och annat elände. Lycka till i alla fall, bilen ser fin ut och har rätt utrustning! |
|
|
Hej Gustav!! Du har redan fått en massa bra tips och jag håller med dom men jag tänkte ändå skriva nått för att du inte ska ge upp. Jag köpte en 323 Ci -00 för några dagar sedan. Jag har länge letat för att hitta just rätt bil för rätt pengar. När jag väl hittade min "älskling" =) så kändes det ändå lite synd eftersom vintern är på väg. Killen som hade bilen ville verkligen bli av med den innan den riktiga kylan kryper på oss och även om jag inte är en kille som brukar pruta så såg jag ändå läget att få ner den lite i pris. Jag lyckades. Så mitt tips är tyvärr att det kanske vore bra att gå ner lite i pris. Du begär absolut inte för mycket för din fina bil men om du bara har råd, sänkt priset till 169.000kr. Det ser så mycket billigare.........eller hur? Lycka till!! Matti Matti K |
|
|
Ett tips kan ju vara att lägga in lite fler och bättre bilder. Jag blir då inte köpsugen av att se en halvtaskig bild med reflexer som upptar halva ytan. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Problemet är att min dator har kraschat, därför har jag inga roliga bilder på den längre. Har tagit nya, men det blir inte så kul med vinterfälgar direkt. Men jag lägger in dom ändå... MVH Gustav Svensksålt Drehmoment! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.