|
|
|
|---|---|
| Är det nån som vet om det finns att köpa lösa glas till strålkastarna någonstans? Lokala bmw-återförsäljaren påstod att dom inte hade det....kanske finns att köpa nån annanstans? | |
|
Halvljusen finns, heljusen inte. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Vars finns halvljusglasen att köpa då? Konstigt att det ska gå köpa ena ´men inte det andra | |
|
Din återförsäljare har fel, det finns på BMW: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Finns bl.a. också på Motornord, Länk | |
|
Jag köpte 1 halvljusglas på MotorNord, kostade 505 kr inkl frakt. Monteringstips finns i gds-guiden här på autopower. En varning bara: jag lämnade in bilen för bytet. Meken trodde det skulle gå fort, typ kosta 500 kr. Men det tog honom 8 timmar att byta glaset! Detta pga att alla skruvar var fastrostade och/eller hade runddragna skallar. Jag var lite svettig när jag skulle betala. Alltså: detta byte kan strula, men gör man det själv så tar det ju bara längre tid. |
|
| 8 timmar för att byta glaset?! Vad var det för mekaniker :) Ha alltid för vana att köpa till fästskruvar och ställskruvar när man byter lysena, de är till 99% trasiga och kostar inte många kr på BMW. | |
|
biltema säljer kompletta lampor till bra pris, inklusive reflektor och glas och diverse plastpluttar som lamphållare och parkeriongsljus svärd. Prisvärt och fungerar bra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.