|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Suttit å sökt inlägg, inte hittat rätt. Ställer frågan: Vart sitter "minnet"/styrboxen till stolarna? Och vilken säkring är de till stolarna? Mvh //M(arkus) | |
|
Minnet sitter under förarstolen. Vad har du för fel? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Minnet är dött, men förarstolen funkar justeringen på. Däremot passagerar stolen är helt död, dessutom körd i botten så det e trångt och j_vligt att komma åt... Blir inte bättre av att det e femton minus och tre decimeter snö... Några tipps för att förkorta lidandet? Mvh //M(arkus) |
|
|
På min E32 fungerade inte minnesdelen när jag köpte den. Jag öppnade då minnesknappen och fann att den var upprostad, förmodligen hade det runnit ner vatten vid något tillfälle. Efter knappbyte fungerar allt som det ska. Tänds memory-knappen när du trycker på den? Har du kollat att kablarna är riktigt anslutna på passagerarsidan, fungerar elvärmen? Det kan förstås vara strömbrytaren som behöver ses över, se här: Länk (Tyvärr saknas bilderna). Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hela memoryknappen är död. Elvärmen funkar på båda sidor, även belysningen i värme knapparna. Vatten i minnesknappen lät troligt. Ska bara kasta i mejj frukost och ut och riva. Mvh //M(arkus) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.