|
|
|
|---|---|
|
Någon som är sugen? Länk 61 BMW 318 IS (1990) Försäljningssätt: Offentlig auktion Uppdragsgivare: Företag Skall besiktigas senast: Maj 2005 Anmärkningar: Avställd, M Grå RENOVERINGSOBJEKT ( Oljeläckage motor och växellåda. MM.) Årlig skatt: 1032 kr Utrustning: 5-växlad, Aluminiumfälgar, Elmanöv. speglar Mvh Abbe Länk | |
|
Såg fin ut på bilderna, blev lite sugen. Söker en fin 318 iS bara! Lite kort varsel bara! |
|
|
Det tyckte jag med, vet att flera är ute efter en sån bil, det är därför jag tippsa om den här. Kan tänka mig att det är packboxarna på lådan som ska bytas, så var det på min. Mvh Abbe Länk |
|
|
Att kalla den för renoveringobjekt är väll synd om den bara läcker lite olja?? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
-BeeMWe- |
Med tanke på att det står mm efter oljeläckaget så... Såg en 528 85a som blev såld där för 500 pix, lagom pris :P |
|
beeMWe har rätt.... man vet inte vilka andra fel de e.. den kan lika gärna ha gått 30000mil etc... de e inte som om man får ta bilen på en provtur direkt.... man får titta lite på den innan aktionen... om den skulle säljas för typ 3000:- skulle de va ok o köpa bilen o sedan lägga ner 3 ggr så mycket pengar för att fixa den osv... men om den skulle gå för typ 10000:- vet jag inte om de e värt att köpa.. iof så bor ja i sthlm.. jag kanske går o tittar på den om jag har tid ;)... skulle va kul o köpa en 318is för 1000 spänn hehe.... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
bilen finns ju inte ens kvar.. den e såld... gissa vad den gick för????? 16000:- ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
Var den fin förutom oljeläckaget hade jag lätt betalat 16.000:- Tar mkt hellre ett mekaniskt fel än rost om man nu kan välja. Därmed inte sagt att denna var rostfri. |
|
|
tror inte att den var rostfri.... om man kollar vid bagageluckans nederkant så ser lacken konstig ut utifrån.. så jag tror att den var lite rostig iaf.. dock inte sådär jättemycket.. ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.