AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
378

tanklockslåsningen ???

Mr
52
Mr_pucko
325ix -88
hmm vart tar kabeln vägen från tanklocks låsningen (centrallåsmotorn)den fungerar inte =( det är inte fel på centrallåsmotorn jag provade den och den gick fint. Det måste vara kabeln som är av men vart sitter den andra änden ?? tacksam för snabba svar

shit happens!
ma
272
marbjo
325cab-91
du får lossa den från c-lås motorn och kolla var den går in i stammen nånstans leta leta?? lycka till
-C
221
-Chrille-
320dT -00
325iM -89
Hur gjorde du när du testade motorn?.. klippte du kablarna och anslöt till ett batteri eller?.. Har själv problem med mitt c-lås. Det är helt dött!.. Ska motorerna gå att dra manuellt?.. De motorer jag har är helt stumma!..
Mr
52
Mr_pucko
325ix -88
jag sprättade upp motorn och pröva om den gick! men det gjorde den Den får inge ström =(

shit happens!
ma
272
marbjo
325cab-91
chrille är alla motorer döda?? sitter det inte ett relä som ska styra alla motorer?!
-C
221
-Chrille-
320dT -00
325iM -89
Ja alla motorer är döda!.. Trodde först att relät var paj!.. Så jag skaffade ett nytt (begat, från en bil där c-låset fungerade) men det blev ingen skillnad!.. Jag hör dock hur det klickar i relät när jag vrider på nyckeln!... Tror snarare att det är något fel på motorerna!.. oroväckande alla!.. Frågar än en gång!.. kan man dra motorerna manuellt?.. Jag har testat på mina och jag kan inte få dom att röra sig en enda millimeter!..
Mr
52
Mr_pucko
325ix -88
mina rörde sig när jag drog i dom för hand !

shit happens!
BOGEYMAN
Du bör mäta med ett instrument typ"voltmeter" så du vet var du skall börja åtgärda felet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.