|
|
|
|---|---|
|
- Vad är det för skillnad mellan en BMW och en snigel? - På snigeln så sitter slemmet utan på... Tog inte lång tid innan mina "kompisar" hittade en massa roliga saker om BMW! =) /erik | |
|
Gammal :P /// Olof Länk |
|
| Dom hade inte samma attity då jag hade en gammal Volvo 740 iaf =) | |
|
Fenomenet är väl känt.... stavas A-V-U-N-D.... /// Gunnar E. |
|
|
Ge tillbaka med samma mynt ;-) AUDI - Fyra nollor i grillen och en bakon ratten Ford - Fodrar Omfattande Reperationer Dagligen Opel - Köp en Opel bli belåten se naturen genom plåten Opel - Look at Opel now - imorgon är den borta Volvo - Välter Ovanligt Lätt Vid Omkörning /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Haha! Audi-skämtet var ju riktigt roligt! =P Sen har vi SAAB, som är Sämst Av Alla Bilar! Men finns det inget skämt om Mercor? Tycker att det borde göra det /erik |
|
|
SAAB=Sälj Aset Annars Byt En sann klassiker som jag tycker är så underbart träffande :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| När tjejerna ser mig och min snygga BMW så brukar det bli snigelspår i deras trosor! =) | |
|
Volvo = Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor Favoriten är annars Ford = Familjen Olssons Rullande Dass :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Grabbar utan hjärna kör bil med stjärna mvh kim |
|
| Bmw har stjärnan UNDER huven | |
|
När jag kom till jobbet första gången med nuvarande bilen så frågade ena arbetskamraten om jag hade städat bort mjölet ur bilen... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Volvo=Vi orkar lite vi också ;) Mvh Janne. |
|
| Gubbar med liten k** kör Saab turbo. Gammal dekal. | |
|
Kolla detta Länk BMW e lag |
|
|
Haha, undra just vad dom vill säga med den där reklamen? Audi = vägsniglar, eller? =) |
|
|
Volvo= Vraket Ombedes Lämna Vägen Omedelbart Äger en "Volvo" 440 -94 och instämmer helt =) |
|
|
Brukar ni ta illa upp när någon skämtar om er bil eller BMW? Kanske en dum fråga, de finns väl ingen av dom som gör de som ärligt svara ja! =) |
|
|
Vaför skulle man bli sur? Det är ju "bara" en bil! =) Tycker bara att det var rätt skoj att se attitydförändringen hos mina kompisar då jag äntligen tog steget ut och köpte mig en BMW (har velat ha en sen lite grabb) Annars så var Rob_Z3s Volvo-ramsa rätt rolig! Har inte hittat nån som slår den om Audi dock. |
|
|
Renult= 4 hjul o en bult lars egert |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.