|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det möjligt att montera den stora färdatorn i min bil, jag har bara temp o klocka samt datum. Jag startar även bensinvärmaren i den. Om det går, är det bökit eller enkelt?, kanske finns det någon där ute som vill sälja en sådan till mig. Mvh Åkesson | |
|
Sök i forumet, detta har varit uppe massor av gånger. Samma färddator finns på E32 & E34. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Åkesson: Har Du rattkontroll till den "lilla" datorn? Om Du har det så är det faktiskt bara att byta ut just den "lilla" mot den "stora" (enheten som sitter bredvid stereon). Eftersom Du ju redan har yttertemp samt Webastostyrning, så är allt fördraget och förprogrammerat! Gjorde samma manöver på en Amerikansk M5E28 -87 för bara några veckor sedan! (86-87 har nya kontrollen) Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Ratt kontroll? Mmm hänger inte med där riktigt |
|
|
Åkesson: Jag menar alltså, möjlighet att styra färddatorn från blinkers-spaken! Jag var litet otydlig i det förra inlägget... Ursäkta :) Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Nej tyvärr så har jag inte det, den behövs förstår jag?. Jag har läst att det går att byta den med, men frågan är om det går utan den. ....Danne |
|
|
Utan blinkers spaken (med switchen i) så kan du inte få upp info i displayen under mätarna.Själva datorn kommer att fungera ändå. /erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.