|
|
|
|---|---|
|
testar igen me ny rubrik :S fick körtkortet indraget för 2 månader sen den 24 september, fråga e får jag köra den 24 november eller den 25? ___ IS POWER låter mer än de går :D | |
| Om du hållit dig i två månader kan du väl hålla dig en dag till, för säkerhets skull? | |
|
Står inte det i det "trevliga" brevet du har fått? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hålla mig en dag till? jag har värre abstinens än en heroin missbrukare :P, har besiktning 24 ... de e därför ___ IS POWER låter mer än de går :D |
|
|
Jag rekomenderar att du ber en kompis köra dig & din bil till besiktingen. Varför riskera olovlig körning? Ingenting är omöjligt, det tar bara lite längre tid! //Ola |
|
|
Hoppas du har ansökt om att få tillbaks lappen,annars får du inte köra den 25 heller. Det är spärrtiden som släpps,du måste själv ansöka om att få tillbaks behörigheten. Dom kanske har ändrat reglerna men så vart det för mig -99. |
|
|
tror inte jag behöver ansöka, har nämligen fått foto/underskrift pappret. Varför skulle man ansöka om å få tillbaks svänglappen de e la ta mig fan självklart att man vill ha tillbax den!! ___ IS POWER låter mer än de går :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.