|
|
|
|---|---|
|
En BMW 328i med M paket -98 som rullat 6200 mil tysk import, med m chassi m3 fälgar o m knopp mm mm | |
|
Låter väldigt, väldigt lite på en 328'a -98. Lite konstig att alla lågmilade bilar i 99% av fallen är importerade..... Om du har full dokumentation på bilen utan frågetecken skulle jag dra till med runt 130 i slutpris. Kanske +/- 10k beroende på om du lyckas hitta "rätt" köpare eller bara råkar ut för dom riktiga Bmw fetischisterna när du ska sälja den. Lycka till i vilket fall! sw |
|
|
Kollade på bilen i din profil nu och ser att den är ju ganska välutrsutad också + att den sr väldigt fin ut. Tror nog att du kan få 145-150 k med tålamod och lite tur. Svårt som faan att sälja Bmw nu.... Fick själv 163 k för en 328 Cia -00 Svensksåld med 18" och 16", skinn , xenon mm. Vore kul om du skrev sen vad du fick sålt den för. sw |
|
|
Hallå hallå wadstedt mmm det är någonstans där som du skrev i sista inlägget jag tänkt lägga mig. egentligen vill jag inte sälja bilen, men börjar inse att det är rätt bökigt att hålla på med barnvagn o grejer. här har du mer om min bil Länk jag skall återkomma om det blir försäljning, just nu sitter det i stort sett slicks på bilen och inga vinterdäck har jag än hehe men men återkommer om vad det blir |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.