|
|
|
|---|---|
|
har problem med värmaren den tänder inte. bara kupefläkten som går igång när jag startar min Webastovärmare . Kollat glödstiftet och det verkar vara sjyste helt men verkar som det inte kommer ngt bränsle till värmaren. stter det separat pump eller är det samma som de vanliga eller....?? Zalmondorro | |
|
Glömde tillägga att det är en 750 ILA 88:a utan extra batteri i skuffen Zalmondorro |
|
Paap Reeder |
Det sitter en extra bensinpump ... stor som en halv vermlandskorv .. bredvid bensinfiltren under baksätet. Det är en liten kolvpump som spottar ut en halv tesked soppa på ca en minut. Det gör att har systemet varit "torrt" kommer det att ta sin tid att pumpa fram bränsle till webaston 4 m längre fram. Det troliga är att den sunkat ner sig p g a rost och allmänt deprimerande miljö där bah vid HB. MVH /// Paap R |
|
ta lös bränselslangen från den och kör tills det kommer bensin, den går ju i två min (om den inte tänder) innan den lägger av varje gång du startar den från panelen. Mäta spänningen på pumpen, har du spänning ska pumpen ticka ljudligt. Tänk på att den inte går igång förrän efter ca 20sek efter du startat värmaren. mvh / Lars Det är aldrig för sent att ge upp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.