|
|
|
|---|---|
Njuren |
Hej! Ja tittade lite på skämtbilderna pch såg att det fanns bilar med "bysthållare". Nån plastliknande form som passade på fronten av bilen.Är det skydd mot stenksott?? Alternativ för stenskottsrädda avställare?? BMW - i nöd och lust? |
|
Ja,det är folk som är sjukt rädda om sin front...kan ju smälla in en fluga eller två vid någon vansinnig åktur under en solig sommardag ;) Tja, egentligen så är det väl mest för rena utställningsbilar eller dyl...Kan aldrig tänka mig att detta används på "vanliga" bilar...Ser vansinnigt ut. Mvh Janne. |
|
|
Det är löjligt vanlig i Usa. //Player |
|
Ras.mus |
Är väl en sån sak som ger status i vissa kretsar... Folk vet vad en sådan i läder kostar och då helt plötsligt blir det kul att ha en sån. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det blir säkert modernt här osså :)) På 70 talet kastade det Behåar till höger och vänster och idag har "alla" det. man fick ju träna in enhandsöppnandet igen :) ///MVH Hasso Länk |
|
Jag skulle gärna köpa en sådan och använda vid långa turer på landsväg. Helt perfekt anser jag så slipper jag kosta på 120-200 kr att tvätta bilen från flugor då jag kommit fram till resmålet. Dessutom slippa stenskott är ju bra så man slipper lacka om huven som inte är så billigt. I stan skulle jag dock aldrig använda en sådan. Håller med om att det är inte snyggt att ha en sådan monterad. Kanske man kan måla bysthållaren i samma färg som bilen så ser det lite bättre ut. ///Foppa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.