|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har nån erfarenhet av MDS:s DVD-spelare som är för bilmontering ??. Länk till hemsida: Länk M-Maker | |
|
Läs test i senaste Bilstereotidningen! /andreaz@swipnet.se |
|
|
Ok! va bra, det ska jag göra, tack för tipset !! M-Maker |
|
|
mds dvd spelare tål inte fukt och är inte byggd för att sitta i bil. den är inte häller så stöt tålig som den borde vara. kolla alpine eller om det var clarion som har en mycket bättre som inte kostar så mycket mer macke |
|
|
Tycker inte att den var speciellt prisvärd alls! Som det står ovan så är den inte riktigt byggd för att sitta i en bil å sen måste du ju ha en spelare med aux ingång för att få något ljud till den! Och dessutom så är ljudet enligt mitt tycke långt ifrån vad det borde vara med en dvd spelare! Så kolla upp nåt annat märke skulle jag rekomendera! |
|
|
Falsk reklam med anda ord, man får ju intrycket av att den är gjord för att monteras i en bil i och med att den kan drivas med 12 volt och med kabeln till IR-ögat. M-Maker |
|
|
Macke ! har du provat/ägt en själv ? eller är det som vanligt att man har hört ... MVH Tony som är mycket nöjd med MDS ! |
|
| Får man ett backstagepass på deras stripp-reklam-show:er (typ Elmia) om man visar kvitto på MDS grejor för över 30.000? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.