|
Sida 9 av 50
|
|
|---|---|
| Det är inte kul att bli omkörd och frånåkt när man själv ligger i höga hastigheter. Jag lider med dig Black Sheep. | |
| Hängde av en S60 R idag med min M3. Snopen han såg ut i volvon, undra vad han hade tänkt sig? att dra mig eller? ja då har han ju lärt sig en läxa iaf! | |
bmw alpina b3 |
hur fort går volvon s 60 r |
|
220 km/h med min M535 turbo. Snabbare gick inte, för då gick den för snålt. 210 km/h med 635:an - på trean. Då finns det en växel kvar. Samt lock-up:en. Yeah. ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
Jag har också kört ifrån en S60R med min E34 M5. //Schnitzer -M5 E39 register Länk |
|
|
Tills min Alpina BiTurbo inte accelererade längre. Snustorr men iskall oktobermorgon, lätt utförsbacke... på Autobahn naturligtvis. Inte en vibration i bilen, inte ett uns vindpåverkan, helt enkelt stabilare än ett strykjärn. Kändes som att köra en annan bil i 110 km/h, mycket, mycket imponerande bil. Låg en Supra MKIV med Turbocenterdekaler och det största avgasystem jag sett bredvid (den initiala anledningen till hastighetsökningen från tidigare körda 110 km/h) men meter för meter försvann den i backspegeln. Förmodligen första och sista gången jag gasar så... :o) Killen i Supran gjorde tummen upp när jag svängde av mot Ar... nhem. Skön kille, helt klart! :o) |
|
| Bmw alpina b3 : S60 R har 300 hk 4-hjulsdriven 0-100km/h på 5,7...så nog går dom hyfsat allt.Men det hänger ju endel på förarn oxå.. | |
|
HALLÅ! Är det inte dags att avsluta denna löjliga fråga på detta forum? |
|
| Hej och välkommen til forumet... | |
|
280km/h på mätaren M3 3,0 1994. Till spärren på E46an när jag ägt den i tvåtimmar... |
|
Yugge |
285 km med min Alfa 156 gta lite trimm E 18 :) |
|
1050 km/h Boeing 767 Stockholm - N.Y ;) |
|
bmw alpina b3 |
vadå 285 men alfa den klarar inte mer än 240 |
|
alpina b3: Du skojar va? Flåklypa |
|
| Efter att ha kört en Alfa GTA så tvivlar jag också. Kanske stor felvisning? Farsan hade en GTV 3,0 V6-97 den gjorde 260 på mätaren efter en evighet och då visade min gammla M535 240 på mätaren...Alfan var dock lite snabbare, lite. | |
|
Ja jag kan väl dra till med mina igen då ... E36 M3 Cab (cabben uppe): 265 km/h mätar (fartspärr) E46 M3: 273 km/h mätare (fartspärr) 996TT: 317 km/h mätare, kvar att ge (ingen fartspärr). Autobahn Frankfurt MTB: 58 km/h mätare Västerbron Slår iallafall Jacob_M3's lilla MB notering ;) |
|
|
CoolBlueM3Coupe: Jag knäcker dig på MTB Jag tävlade i downhill i ett par år och under en tävling på Hallandsåsen så klockades jag av polisens laser till 75 km/h....!! i Vallåsens skidbacke =) Länk |
|
|
75 km/h på en MTB i nedförsbacke!?!? För Din egen hälsa låter 300+ med en skramlig opel tryggare... :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
viobebe |
235 km/h med min M3 E30, gick grymmt stabilt mycket bättre än M3 E36=Skräp |
bmw alpina b3 |
ingen som har kort eller spelat in på videokamera mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.