|
Sida 8 av 50
|
|
|---|---|
|
296 Km/h med min morfars Lloyd Alexander 600 Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
bmw alpina b3 |
haha wendtan går den mer än 96 mvh |
|
2250km/h Concorde, Air France, Kl 17.00 på dagen i rusningstrafik, ca 200mil från NYC. |
|
| Du ska alltid vara värst ;) En riktig jetset! | |
|
:) Diskussionen har ändå spårat ur så:) Om inte vi "stackars" fart beroende blir "mobbade" av de med samvete, drar nån SAAB oss i 380km/h:) |
|
bmw alpina b3 |
heheh mycke snack hur fort man har kört men inga bevis eller mvh (tyckte jag såg några bilder på b10 bi turbo var uppe i 310 mvh grymt |
|
När jag åker/kör i väldigt höga hastigheter vill jag nog inte sitta och fippla med en kamera. Räcker med att man var 2 st i bilen som kan intyga det hela :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Känns som att om man ska köra fort ska man väl vara ensam i bilen, är väl onödigt att riskera nån annans liv bara för att man ska kolla hur fort bilen går =) Har för övrigt kört 260km/h mätarfart med en Subaru WRX STi. MvH Björn |
|
bole |
åkte igår från sthlm - malmö och på en sträcka efter markaryd där motorvägen börjar precis så hann d bli 7 grader och inge regn så jag bestämde mig att testa lite... 241 km/h visade mätaren med min 323a sedan -98 ..fast på databladet stod max hast 231... vem har fel då? |
V12 LeMans |
lite glädjemäteri finns alltid, databladet ljuger nog inte . |
bole |
mm men det var iofs nån som sa att 323an kan prestera men än det anges på databladet kanske tom upp till 10hk mer |
|
271 km/h med E34 M5 och 300 km/h på Honda CBR 900. //Schnitzer -M5 E39 register Länk |
|
| Märstapåfarten norrut - E4 rondellen i Uppsala, 5 min 44 sek mha en lite modifierad 355 GTB en sval junimorgon 04.15. | |
|
255 Km/t - mätarfart Porsche 928S (1980) på Autobahn mellom Karlsruhe og Baden Baden :-) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
100 pinnar jämnt i en trabant ;) 0 -100 på tre minuter ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
bmw alpina b3 |
alpinab8 vad har du uppgraderad |
| 230 med min 323_a | |
|
260 på mätaren med min tyska M535 Borås-Gbg var som klistrad på vägen får se vad den gör med S38an med 1.6bar ladd i sommar A-F Racing Länk |
|
|
272 i min M3a tillsammans med en ferrari 360 spyder från gumball3000 mellan alicante o barcelona. sen sare bara swooosch osså körde den om oss............. |
|
bmw alpina b3 |
vissa har verkligen kört bra bilar o riktigt fort imponerande |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.