|
Sida 7 av 50
|
|
|---|---|
|
250 Km/tim mätarfart 528 -87:a, 5 pers i bilen!! Ganska sköna lyftkrafter vid denna hastighet med en "tegelsten" kan jag meddela!!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
| Konstigt, mina E28 M535 toppade 240 respektive 245. Det var helt odramatiskt, de låg som klippor på vägen. | |
|
Tja mätaren kan väl kanske skilja mellan olika modeller typ upp och ner, då kan det ju diffa typ 10-20 km/h i verklig hastighet !! Bilen va förövrigt tot konverterad till Alpina B10 3,5 ej kat dvs 260+ hk tror jag det va !! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
310km/h (mätarfart) med bi-turbon. Den ville faktiskt mer, men vägen svängde... elpe300 Bilen: Länk |
|
hampe m3 |
528 läs inte denna disk om det väcker upprörande känslor inom dig. *vr6 syncro 235km/h efter trim o tjafs, *S70r 265kh/h fantasi mätar km/h etfer trim kanske 235 ricktig fart (volvos mätare=katastrof) *Maxad viggen (gula m diffen) 255km/h slåendes på varvtalstopet *m3 3,0 uttan spärr,in på Rött :) mysigt |
|
Krokodil: Har Du sålt Z4'an eller är det den som skall på extrafläkt?? ESS/Kelleners/G-power?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Hampe- Upprörande känslor? Jag toppar varje bil jag köper själv... Fart gillar nog alla bilister eller motorintresserade! Bara man inte är vårdslös.... Känner igen prestanda på Volvon. Min gick något liknande = runt 250-260 på mätaren = KRAFTIG ÖVERDRIFT! Min 850 var trimmad och gick fint men känns stressad och tappar andan mot en 6:a eller stor 8:a som hämtar upp farten igen- SNABBT! Min Saab sprängde jag sönder under ett högfartstest efter trimningen...Den smalt......DYYYYYYYYYYYYRT!!!!!!!!!! |
|
bmw alpina b3 |
undrar om jag kommer upp i 300 med alpina b3 |
|
Det nya rekordet är med en bil med stjärna på huven så jag väljer att hålla tyst. *Pinsamt* :) Det gamla rekordet var med en Porsche, 310 km/h. MVH / Jacob |
|
|
du behöver inte undra beträffande din Alpina B3, du kommer INTE upp i 300km/h med den;) Låt oss komma ihåg att MKT få bilar toppar 300. Verkar fortfarande vara en hel del önsketänkande i tråden;) |
|
|
Jacob_M3: Var inte blyg nu, berätta bara oss emellan då :P Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
314 km/h (mätarfart) med en trimmad E55 AMG. MVH / Jacob |
|
| Det gör en orginal SL55 med borttagen spärr, på mätaren ialla fall... | |
| bmwlpina b3> skulle nog tippa på att du komr upp 285-290 i mätarfart på B3'an, beror ju ifs på hur mycket den felar... | |
|
Kan väl varit en drygt 230 km/h med min gamla 325:a på Autoban. Lite moralpredikan inom rimliga gränser: Jag har inga problem med folk som kör i +200 km/h om det är tom väg mitt i natten på sommaren, men människor som kör i den farten mitt på dagen med lagom mycket trafik respekterar jag definitivt inte. Säger som Caspar: "Kör bana" JohnC |
|
| En B3 3,3 limo toppar 265 enligt Alpina, touringen 261. 280-285 i mätarfart tippar jag. | |
bmw alpina b3 |
hej 285-290 mätar fart det skulle bli grymt vete fan om jag törs köra så fort som jag sa var max uppe i ca 240 tyckte det gick som rena helvete mvh |
Vantage |
Kom ihåg att sprit dödar oxå :-)))) hahahahahahahaha Vantage |
| Även sprit i kombination med höga hastigheter.... | |
| 295km/h med M3an. På natten. D gick undan! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.