|
Sida 49 av 50
|
|
|---|---|
| Har Mackan åkt med Conny kanske? :D Satan vad det måste kännas gött! Fan vad fort alla kör också, Är jag verkligen en sådan fegis som inte ens kört mer än 250?? | |
| Adam Ne en vanlig bypajsar kille här uppe i norr som tom ppf blev imponerad över när dom mappade bilen åt han! Han har alltså hämtat delar här och var och byggt ALLT själv och plockat ut 927 på hjulen! Dessutom är detta med original kammar som ppf tyckte var imponerande siffor! | |
| 230 med min 525 e34, och 185 på snö (läskig upplevelse) | |
| Har bara kört 220 efter som min 320 inte går mycket fortare... Har bara haft körkort i ca 2 månader :) | |
|
Okej Mackan, måste vara en riktigt duktig kille då! :) Jag hade nog varit nöjd om en 320 ens gör 220!? |
|
| det är inga problem, han gör nog 230 med :) | |
|
Sani Jo de varit inte bara att hålla den kvar på vägen tur de gick fort dit iaf :) |
|
|
Ja du, med min 330 har jag kanske varit uppe i 180-185 någonting :D Har åkt fortare med min gamla Kadett GT :D Kanske man ska prova i sommar med nydäcken. Har haft 19" med några Sunny som började kännas svajiga i för höga farter. Jäkla skitdäck alltså ;D |
|
| 295 km/h med en idiottrimmad impreza | |
|
205 med en gammal MB300SE 210 med nuvarande bilen. 170 när cruise controllern varnade för halka och slog av precis före en kurva :P |
|
| 312km/h..."mätarfart"..Kawazaki ZX12...hade även gps i hjälmen vid tillfället, den visade 302km/h...E22 känns rätt smal vid dessa hastigheter;)! | |
|
Corolla CS 220km/t mätarfart Volvo 850 145km/ Mätarfart BMW 323 228km/t mätarfart BMW 523 135km/t mätarfart + lite olika andra lungt körda fordon , har passerad viss ålder nu och fått en lite prinsessa så nu är det hastigheten +- några km/t som gäller. Kawasaki ZRX 225km/t Mätarfart Kawasaki ZR7s 220km/t Mätarfart Honda Blackbird trimmad 300km/t++ HD testad 2 olika maxad ca 120-130 km/t vågade inte mera pga gungandet och känsla av avsaknad av bromsar om man jämför mot Japsarna ;-) |
|
| Volvo v70 T5-1997, mätarfart 245 km/h sommarmorgon vid 06.00 ljummen luft! | |
| i grabbens Uno 45ie, enligt mätaren nästan 150 km/h | |
| 290km/h på en fireblade i slutet av rakan på Anderstorp, sen full broms till ca 80. Grym upplevelse. Köra fort i bil är.......gäsp. | |
| 277 km/t i min tidigare Boxster S på Autobahn | |
| 275 km/h på mätaren i en M5 3,8 från 92, vet ej vad det gav för verklig hastighet men det kändes farligt. det var dock en bit kvar innan varvstopp så mer gick om man vågade! | |
| jag körde 250 kmh med min gamla 750 ial -96 enligt mätaren då, sen gick det inte att köra fortare men jag tyckte det var fort nog =) | |
| 285-290 i en m5 e39, kändes tillräckligt snabbt. 299 på en Yamaha R1. | |
| 120 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.