|
Sida 46 av 50
|
|
|---|---|
BMWistheshit |
375 på mätarn, Daf 55. |
|
BMWistheshit: Tycker du att du tillförde nåt med ditt inlägg? |
|
| 304 km/h(kan ha varit lite mer, men fokus låg på annat) mätarfart på E4an vid Månkarbo. | |
| 396km/h med en 528i 1983. Tittade dock på vägen då bilen aerodynamik började säga ifrån. Kring 300km/h gick den dock fint. | |
BMWistheshit |
Aha, det var trippmätarn. Sorry.. |
|
Jag var uppe i 267 km/t i kväll då fartspärren gick in. Det kändes verkligen helt odramatiskt. och det var ändå på 6ans vx. Med 460 hk och borttagen fartspärr ska väl bilen klara 300. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Kom igen Kamel2. Så var det inte på riktigt! Eller? 184 hk och den utväxlingen. |
|
| 55 km/h på inlines ned för en brant backe i morse, bakis... | |
| Kamelen har en speciell form av galghumor som ofta speglar hans inlägg. ;-) | |
| På tal om inlägg som ger något. Ger egentligen nåt av 1000 inlägg något i en sån här tråd? | |
| Den har gett många klickningar då den har visas 114.729 gånger i skrivande stund ;) | |
Ekin |
stooges> Kamel2 glömde bara nämna att bilen stod på bockar med hjulen bortskruvade;) Och ändå började aerodynamiken svika...:) |
| 250 km/h med en CLK 55 AMG. | |
| Var väl uppe i cirka 240. Sedan fegar man ur lite :) | |
|
Jag tycker inläggen i stil med, 380km/h i uppförsbacke med en Lloyd Alexander -58, är komiska. Men inte på det sätt som jag antar skribenten avser. Jag får känslan av de som skriver de inläggen tror de kommer med någon ny och jättefyndig sarkasm när det står ungefär ett till tre liknande inlägg per sida i den här tråden. Ska man försöka vara rolig är ett tips att undvika upprepning av andras skämt. |
|
|
BlackEagle; borde inte din GTA ta 250 km/h+ också..? :) |
|
|
Grelle: Pubertal humor i en pubertal tråd är väl inte något som skär sig? ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| @Sani, då jag inte hunnit äga pärlan mer än en vecka så har jag inte heller hunnit leka med den ordentligt men jo, enligt spec så ska den göra upp mot 250 km/h :) | |
|
OK, då får du tillfälle att uppdatera den här tråden längre fram hehe... @Grelle; Väl talat! Den typen av humor tyder på brist på kreativitet & mod att sticka ut. Ju snabbare bil man har, desto fräckare är man? Trots allt lägger vi (petrolheads) ner enorma mängder pengar, tid och möda på att ha ett fordon som levererar. Och sedan ska man sitta här o vara PK o tycka att en sådan här tråd är löjlig och under ens värdighet..? Nänä, de som gillar snabba bilar kan väl istället stå för att de även gillar att åka fort, annars blir det bara hyckleri av det hela :) |
|
|
Varför lägger sig folk som tycker att sånt här är löjligt i och förstör tråden. Jag tycker att det är både kul och intressant att läsa hur fort folk har kört som mest.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.