|
Sida 4 av 50
|
|
|---|---|
| 300 km/h med en BMW alpina b10 ospärrad | |
|
En bit över 300 på mätaren i B7an. Ganska bra för en gammal vagn tycker jag. jimpa |
|
| 300km/h med en E28...Respekt! Är den orginal? Till salu? | |
|
Ja, den e helt original förutom turboS-kammen och 1.1 i ladd. Salu? Nja, får nog var riktigt bra kurs då.. jimpa |
|
| Jag ska konsultera spargrisen... | |
|
:) Ok. jimpa |
|
|
Matrox: Många tillverkare anger dessutom det de garanterar att bilarna gör och exen skiljer sig åt, speciellt turbobilar (som sagt tidigare). T4'an gjorde 268 på mätaren, det tror jag definitivt inte på men det var definitivt mer än 235 som Volvo angav, hade varit svårt att köra 10mil på 32min annars... :-) (snitt 195km/h på en icke rak väg, 50% motorväg, kräver rätt mycket..) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
300 km/h med en Porsche 996 på 90 sträcka. 284 km/h men M3:an varje gång jag är ute och kör =) Länk |
|
|
Hej Jorma! Jag lyckades klämma sträckan mellan Mölnlycke avfarten till Borås på exakt 16 min. Jag trodde det var snabbt men kanske var du snabbare! BMW CS #5139 |
|
Evol-79 |
1BJörn: Det kallar jag kvalificerad fortkörning...210 Över, crazy..he he |
bmw alpina b3 |
undrar om polisen kollar på denna sidan många kommer åka dit eller heheheh mvh |
| 260 Km/h Mätarfart | |
|
265km/h vinter väglag ;) Roger |
|
|
Konstigt att ingen ännu dragit den stora "oansvarighets versen"... :) |
|
|
Tjenare J.L Det är nog jämnt mellan våra inofficiella record .Det är ju liten längre sträcka som du körde . Men det var ju roligt att slå Audi RS 2:an |
|
|
Har åkt i 320km/h i en Acura nsx (kändes som 180 i en e39) accelererade 0-200 på 11sec Med ett underbart insugnings ljud kontrat med kompresson som snurrade runt på den tvärstälda v-6:an =) ___Piff___ |
|
|
380 km/h, overklig mätarfart i höjd ostrypt 324dA -84, nercabbad mitt i natten utan lyse och utan vindruta mellan borås - göteborg. Tror att jag har svenskt inofficiellt rekord på den sträckan. |
|
| :) | |
|
Caspar: Min T4'a fick jag max till 240km/h mätarfart. Och det var med hemlängtan och nerförsbacke. |
|
|
Gustav: Fräscha handskar i m3:an... :) Med dem blir man en riktig hårdkörare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.