|
Sida 32 av 50
|
|
|---|---|
|
Jag har kört 230km/h med min -83 732 ia..... Slå det (med en 23 år gammal, 1600kg tung bil) om ni kan.............. |
|
|
235km/h mätarfart med min 88:a 225 km/h med 87:an ///325/// |
|
| Utanför mäteren i en Volvo S60 R (260) | |
|
250km/h med 330ci. /// Bimmarkomanen |
|
|
Jag vet att jag hade ca 220 km/h på mätaren med både min 525 - 91 och 530iA - 93 (V8) vid något tillfälle... givetvis mätarfart och båda gångerna hade bilarna mer att ge. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Fredrik M: "120 på mätaren med en valp. (Den gamla terrängbilen)" Toppade också runt 120 med min gammla Valp. Men innan jag bytte styrdämpare så kan jag lova att det gungade friskt i hela vagnen. Nog den läskigaste turen i 120 jag varit med om. |
|
|
243km/h (GPS) med två personer och full packning med 325'an. Det fanns inte mycket kvar att ge... Men den gick stabilt och det var helt odramatiskt. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Porsche 911 turbo; 260km/h+ Saab 900 turbo (GIK) 270km/h (som pass.) Opel Kadett Gsi 230km/h Renault Master 170km/h Opel Omega 2,5TD 180km/h VW typ 1 140km/h Har inte gjort några toppfartsförsök med mina BMW:s |
|
| 295 sen fega vi... =) med bilen jag har nu | |
|
150mil på 11timmar genom sverige från kalmar till luleå med original 324td gammeldieselkombi |
|
|
På lastbilar är mätaren till 125, plien gick en bra bit mer så jag måste ha rullat i 130-140 med ca 45 tons totalvik :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Kör man så fort me lastbil framstår man som idiot iaf i mina ögon.. Kör sj långtradare så jag vet vilka risker man kan utsätta andra för i vanligt tempo... Och hade jag kört så fort med min FH12 500 så hade jag aldrig sagt det till någon pga att jag skämts så oerhört över mig själv! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Om man ska hård dra d så är man väll idiot vad man än tok kör i för fordon om d är trafikerat. Man får välja sina tillfällen tycker ja. Tomt på vägen d e d plattan i mattan som gäller:) he he Mvh Mattias Alpina CS:035 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
|
kom till spärren med min e36 328... cirka 240 eller nått... |
|
|
Ja ja.... kör man på sommar natten i norrland med en trailer ekipage så är allt möjligt :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ja tydligen.. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
7km/h med en Klippo, se'n tog orken slut... /elakakatten |
|
|
Körde slut på varvet på 5:ans växel i min e34 M5. 285 km/h på mätaren, men har för mig att den bara ska göra 265 uträknat på utväxlingen... De flesta bilar har nog riktiga glädjemätare över 200 km/h Better_Make_Way |
|
| Enligt gps:n börjar det diffa redan vid 60km/h, när gps:n visar 110 står mätaren på 120... | |
|
305 km/h hade jag på E4'an en senvinter-kväll 1999. Resan gick från Jönköping, söderut mot Vaggeryd (mkt fin väg). Syftet med resan var att spräcka 300-vallen, och att få det på foto. Ingen av polarna ville följa med, så jag fick åka själv... Gjorde ca 5-6 misslyckade försök (antingen bilar i vägen eller att det svängde för mycket), där man då fick gå ner på 250-260 och "vila". Men sista gången så vart det mer fritt. Passerade en Fiesta i 295 som låg helt själv där (jag såg m a o ingen anledning för den att gå ut i min fil), höll kvar en stund till, och tog ett foto på 305 km/h. Men jag hade kameran vid bröstet (vågar ju f-n inte titta i den då), så fotot visar "bara"302. Hastighetsmätarnålen ligger ju en bit ifrån tavlan liksom. Bilen? Min sista B10 Biturbo (92'a). Axaragge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.