|
Sida 28 av 50
|
|
|---|---|
kilroy |
Det här måste vara en av de mest hjärndöda trådarna i Autopowers historia... Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
jimmy/bmw |
och du kommer med den mest hjärndöda komentaren |
|
230km/h sen bromsade,var rädd att gasa gick fort i alla fall |
|
|
ChristofferThell>> Var ej på asfalt, då får man smyga. Gasade upp en gång när vi skulle ut och smiska grusväg men som sagt crossdäck i den hastigheten gör att hojen känns lika stabil som en k_t ål . mvh |
|
| Dutta, förstår precis vad du menar. När man var ung och dum (eller ska man säga yngre och dummare) så körde man runt med en 250 cc crossar istället för moped på vägarna. Gick väll en bit över 110. Och det är absolut allt utom kontrollerat. Fick den till att vobbla fler talet gånger. Hade dock tur, körde enbart och välte en gång i lägre fart. Slutade med arga föräldrar och stora sår som jag fortfarande har ärr efter. | |
kilroy |
jimmy/bmw* Det är möjligt men jag är inte mer hjärndöd än att jag åtminstone kan stava rätt... Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
jimmy/bmw |
tur att du hitta någonting så du skulle kunna klaga lite på mig med |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kilroy! Du glömde kommat. ;-) |
|
I denna hjärndöda tråd krävs verkligen en språkpolis! Ny mening börjar med versal (stor bokstav) och slutar med punkt. Mats BMW CS #5847 |
|
|
kilroy// D e tufft å vara ordblind;). Å killen som starta tråden blev av me lappen när han gasa för mycket:). Mvh Wroooooom |
|
kilroy |
Mattias_31* Visst är det tufft att vara ordblind...men det är ju ingen ursäkt för att göra personliga angrepp?? Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
| Så farligt e d inte;) | |
|
Själv körde jag 960 km/h i förrgår med min vinterbil, på sommardäck... Håller med Kilroy, måste vara forumets töntigaste tråd. Här kommer lite fler förslag medans vi ändå har byxorna nere: Vad är det längsta ni har tvärnitat? Vad är det LÅNGSAMMASTE ni har kört? Hur fort har ni backat? Hur länge har ni lyckats hålla er från att gå på muggen under en långkörning? Hur många gula bilar har ni mött hittills i år? Vilken BMW modell har de snyggaste vindrutetorkarna? Kunde inte låta bli...hä. |
|
|
Med min gamla M3 E36..Fullt utvarvad på 5:an 285.. (enligt mätaren) dock fanns det juh en växel kvar..Frågan är bara om den hade orkat vara ut på 6:an..?? Är ju en hel del luftmotstånd i dom farterna.. Finns på film..Både utifrån och inne ifrån..Ska se om jag kan rota fram den... |
|
|
Testa håll ut en nyöppnad öl i dom farterna ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
210 km/h - volvo 240 kombi - 92 220 km/h - golf IV 1.6 - 00 90 km/h - yamaha yfm 80 - 89 87 km/h crescent balder - 99 |
|
|
Yamaha YZ-250-87 = 122km/h enligt min ditsatta cyckeldator BMW 520i-86 = 209km/h BMW 323i-82 = 220km/h BMW 535i-89 = 248km/h Audi 1.8s-88 = 205km/h (GLÄDJEFART!!!) Polo Lupo diesel-01 = 175km/h SAAB 900i-89 = 165km/h (uruselt då den ska prestera 170 RIKTIGA KM/H) Toyota corolla-80 = 155Km/h Toyota corolla-79 (med grupp A-topp) = 175km/h SAAB 9-5 Aero-00 = 245km/h Alfo Romeo 155 = 216km/h Maxda xedos 9 = 225Km/h Audi 100 2.0-89 = 190km/h Audi 100 2.3-90 = 210Km/h Golf Cl-95 = 180km/h Opel Admiral-66 = 165km/h Fortast har jag alltså kört med den egna 535an! Min längsta tvärnit är 130m !!! Det långsammaste jag kört är 0km/h, trots att bilen rörde sig framåt! |
|
| Vem har kört både fullast och snabbast samtidigt? Det vore att sänka nivån lite ytterligare i den här tråden........... | |
|
Multiplicerar man promillehalten då med farten för att få fram totalpoängen? ;-) |
|
|
Då har ja 687,5 som totalpoäng:)! he he he Alpina CS:016 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.