|
Sida 25 av 50
|
|
|---|---|
|
hoppas inte din granne läser här då kanske du får en avhyvling?! hehe... jo dom går riktigt fint dom där, har också provat en men inte topphastighet, det är nog en av få bilar man kan göra sånna jävulskt härliga "rondellkörning" på en asfaltsparkering med rykande 4 hjul... |
|
|
Jag kört 330 med en trimmad Hayabusa som mest, Med min 525Tds har jag kört 210 Länk |
|
|
Har kört 290km/h med min M5 E 39.....men rekordet är med ORIGINAL Suzuki Haybusa 310 km/h (mätar fart) med 6 växelns spärr borttagen.....och det gick fort det....man såg nästan ingenting.....man är helt i en annan värld när man kör 300 km/h med motorcyklen än med bil. Mycket häftigare................man känner att man lever när man gör det.... |
|
svavelvinter |
745i: jo och man känner att man inte lever om man tippar ;P |
|
322 med en lamborghini murcielago på motorväg italien / milano-verona |
|
|
205km/h med en honda civic 1,6l precic innan varvstoppet slog i. med topp packnings byte som följd. beemwee |
|
|
155km/h med en ford fiesta 1,1l fyy f**n va de ylade i maskin beemwee |
|
|
270 km/h mätarfart med min Porsche 968. Fortare går den inte :( Mvh marin |
|
|
M3:an : 265 Km/H 325:an : 235 Km/H Suzuki 1000 R : 299 Km/H ...mätarfart på alla 3.. ///MVH Johan Länk Länk |
|
|
Mätarfart. 300 km/h 360 F1 spider med taket nere. 280 km/h M3H35s-24 |
|
M3artin |
Har kört min 996 turbo med 580hkr, till 7500 rpm på 6:an svårt att säga hur fort det gick men det bör vara ca: +300km/h i verkligheten. M3artin |
|
310-315 med en astonmartin vanquish de grymaste ja har vart med om den ville mer mkt grymare drag än i en lambo ferarri kan lova att denna bil klipper dom. MK1 |
|
|
Motorcykel Har kört mätaren ut (+ 350 km/h) med min Suzuki Hayabusa Turbo (ca 400Hk) men har ej klockat den mot en GPS. Den toppar dock garanterat över 350 km/h! Bil Har endast kört 270 med med M5:a jag hade förut. |
|
| 289km/h med min m5a med chipp o bort tagen spärr uppmätt med laser på ett flygfält | |
jimmy/bmw |
mackan din m5 gick ganska bra den da |
|
305 på mätaren |
|
|
kickdown i 220 sen bar det iväg. slog därefter av efter 270 enl mätaren. mer att ge men rädd om bilen B12C #70 |
|
bole |
blev en böt på 1600 idag :) 138km/h på E4-an :) inte kul.. min första förresten :) --- Min: Länk Länk |
|
Kört 260 med m5an Och 200 i medlutning med volvo 440 :P Båda dock i mätar fart. |
|
|
260 i M5 e34... 217 exakt på mätaren i en Nissan Sunny GTI, fick vänta länge.... Behövde 2 filer för att hålla den på vägen =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.