|
Sida 24 av 50
|
|
|---|---|
|
Nästan 45 blås med min flakmoppe nerför backen mot hamnen i Norrtälje ------respekt!!! Mats BMW CS #5847 |
|
| har inte körkort så har inte själv kört men har åkt i en e36:a i 230km/h som fortast | |
|
165-170Km/h enligt hastighetsmätaren på en Skoda Felicia Kombi från år 2000 som numera har rullat snart 6000mil. Kan då tillägga att det var strålande sol, medvind, lätt nerförsbacke 3 personer i bilen och packning för tre samt 4st 15tums aluminium fälgar med i bagaget på denna resa från Mö upp till Sthlm. Ska oxå säga att jag gör inte om det, för fan va den kunde gunga och svaja ibland i svängarna;) Annat är det när man kör Alpinan och hastighetsmätaren säger 290Km/h samma sak i Clio Sporten i 190Km/h enligt mätaren och då ligger den bra på vägen utan svaj. MVH D Mr.Alpina Min gammla bil:Länk |
|
|
i 120 på min moppe när jag var 15... de ni pojkar! |
|
|
Snabbast: fullt ut med E39 M5 på väg hem från Frankfurt sommaren 2004. Snabbast snitt 1: Hannover-Leipzig, 302Km på 95 Min. Snabbast snitt 2: Leipzig-Regensburg, 325 Km på 105 Min inkl.ett tankstopp våren 2005. Snabbast snitt 3: Berlin-Düsseldorf, 527 Km på 175 Min inkl. ett tankstopp en sommarnatt 2004. Samtliga med min 325e. /A |
|
| 295KM/H mellan Mö-Sturupoch då flög takvingen av på bilen. Det gick undan det | |
| har även åkt en nissan micra 89a i 95 jävla blås..... på 2an=) DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT | |
|
Jag har kört 260km/h med bil som snabbast. Hayabusa Turbo 325km/h. Men den mest imponerande är som 15 åring med en Honda MB-50 maximalt trimmad givetvis (Autisa 65cc,22mm förgasare..portad och optimerad..bla,bla) 115km/h uppmätt med en BMW 318 e30,det glömmer jag aldrig..vilken känsla Att åka fort riktigt fort som med Hayabusan är bara obehagligt riktigt otrevligt,kommer inte att göra om det! Älskar att känna klippet i en bil/mc men just en hög toppfart känns rätt meninslöst och dessutom livsfarligt. Kör med förstånd ni som gärna testar toppfarten på era BMW,välj rätt tillfälle..döden kan dyka upp fortare än vad man tror ju Just real M-power |
|
| BMW 550i E39 (hemma bygge) mätaren tog slut vid 300... | |
|
87 km/h med racer cykel nedförs Jönköpings backen (RV40) oj vad det blåste o allt darrrrrrade!! |
|
|
Grabber: BMW 550i E39 (hemma bygge) ? Berätta gärna lite mer vad det är för nått kul? Just real M-power |
|
| En pollare som är en riktigt fartdåre har tröttnat på sin 540 så blev det 550 men något modiferat. En V12 med 2st turbo, rena rörmakeri, vad som sitter i den det undrar jag oxå o ca 800hk gör att bilen skulle flyga om den hade vingar! | |
|
Hoppsan...... Denna polare finns inte här på autopower.se lr? Sånna bilar är ju alltid roliga att höra lite tekniska detaljer om.....540 med V12 och dubbla turboagregat och ca 800hk. Det låter det*S* Just real M-power |
|
|
Det tror jag inte att han finns här... Han skryter inte vad han har osv o bilen i övrigt ser inte så specielt ut. En 540 med M-pack :) ... |
|
|
250kmh med min e30 turbo... |
|
|
Har skrivit tidigare att jag var uppe i 245km/h som max trots att bilen fortsatte acclerera. Skulle egentligen berätta vad en god vän som har jobbat som flygvärdinna sa för en tid sedan, appropå hur snabbt jag körde på autobahn. Flygplan kör i ca: 260 precis innan taxeoff!!! Det ni! Sätt vingar på beemern och tryck plattan i mattan. Jag lovar att flygledningscentralen lär tycka det ser konstigt ut på skärmen :)) Mvh Jonas Ruteskog |
|
| 130 på en lätt mc :) otrimmad | |
|
Nästan 230km/h med min Honda Civic Type-R! |
|
|
180km/h åkte vi fem pers i en åttiotals audi 100 på ca 90hk. Bilen var fylld med hemlängtan och även nedförsbacken hjälpte oss kraftigt att nå denna fart. Kan t.o.m. ha varit nån pissnödig där bak som bidrog med de sista 10km/h. Jag åkte bara med, men närmare döden än så har jag nog aldrig varit. Bilen hade vi tidigare på kvällen rullat igång och bilens bromsar ska tydligen inte fungera hela tiden heller. 230km/h är det mesta jag själv kört, då med egen bil. |
|
svavelvinter |
skjutsade grannen till krogen me deras bil igår, Audi RS6, på vägen hem tog jag en "specialväg" ut på e10 och toppade mätaren på 300km/h, chippad med sportavgas å luftfilter. alltså ingen fartspärr pga chippet. kändes stabilt måste jag säga, bromsarna knep åt satans hårt |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.