|
Sida 23 av 50
|
|
|---|---|
|
Undie; Mina 540:is med fartspärren kvar toppar 256km/h på mätaren, fick chansen att köra toppfart med bil nr2, för 3 veckor sedan;) Så din spärr är nog kvar?! Mvh Stephan |
|
| Toppade min 525:a mellan hannover-hamburg, mätaren bottnade då visade mätaren 250 km/h. | |
| Har testat utterligare för att veta om farsspärren är borta. 1mm över 260kmh sen va det bara o försöka få stopp på pråmen,den kan vara kvar men nu är den uppe i 260... är ganska säker att jag hade kommit upp i högre farter om jag hade haft tex autobahn o leka på =) | |
|
Jag provkörde en Turbokonverterad Hayabusa i Trollhättan för ett par årsedan,otroligt grym maskin! Just real M-power |
|
|
240 km/h på väg mot Luxembourg. Hade mycket kvar att ge, men så behagade en vit Renault Kangoo slänga sig ut i ytterfilen och jag fick bromsa. Schade :-( Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| 220 ungefär, med en lånad Jagga, med mina egna bilar har jag nog knappast kört mer än 170, tycker inte att det är speciellt kul. 120km/h duger gott. | |
|
300km/h mätarfart i M5-e39. Och 186km/h dokumenterat med laserpistol.:-) "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
HASSÈ |
Hadde en M3 -96a klocka den till 278 med gps |
BraMotorVerkstad |
Många inlägg här... Hur känns det att köra fort? Jag åkte i 210 en gång (på en 90-väg i Småland). Det gungade sakta upp och ned. Långt fram såg jag sedan en bil och jag började bromsa, till slut allt hårdare. Med nöd och näppe lyckades jag undvika att köra på den bilen. Och arg blev jag. Varför skulle en Merceds köra så sakta?! Ja, han körde i 120. |
| Bra sagt | |
| Med 4pers i en 91as M5a som gått 30800mil åkte vi över 1mil på varv stoppet. Och det ska väl vara ca 270blås! RESPEKT! MVH T | |
|
min senaste 750 även den orkar med 260 km/h i mätarfart innan den bryter mycket märkbart.. fick tillfälle att uppleva detta flera gånger på min nattliga resa munchen-puttgarten.. BMW CS #5139 |
|
| 260km/h mätarfart. | |
| Ligger varvstoppet vid 270 blås i en M5 e34? | |
|
Var uppe i 235km/h med 4pers i bilen varav en 100kilo. E39 är en hur skön bil som helst ja fatta inget av hastigheten. Målet är att göra mätaren ut (över 250km/h) med lite modificationer så klart. #4 |
|
| Har kört i 260 km h med min m5 e34 då bröt den | |
| Körde in i väggen (spärren) med 270 projecerat i vindrutan med nya M5:an. Det värsta jag känt i accelerationsväg upp dit ;-) | |
|
265 mätarfart med m3:an.. ///MVH Johan |
|
|
220 km/h med 330CiA -04 (det var absolut ingen trafik och mycket god sikt) |
|
|
85 knyck ner för Hallandsåsen med min kolfiber TREK, iförd enbart lycrakläder... " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.