|
Sida 20 av 50
|
|
|---|---|
HV-71 |
För er med lite språklig begåvning!!. Det är inte hastigheten som dödar, det är farten. Det är känslan inte farten! |
| har kört i 240 med en jaguar xkr men det är ju en piss i atlanten här värkar det som | |
| HV-71: Det är varken hastigheten eller farten, det är den hastiga inbromsningen som brukar vara orsaken. | |
|
HV-71: Vad är skillnaden mellan fart och hastighet? Jag är bara nyfiken. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
160 med en Ford Fiesta L 1976...46hk 600 med en Jet Pipe Cessna 1982 :) |
|
HV-71 |
Vad är fart på Engelska?? Där har ni svaret!! Jo fart=fis Det är känslan inte farten! |
HV-71 |
För övigt har ej kört fortare än tillåten hastighet. ???????????? Vilken bestäms av väglaget!!!!!! Det är känslan inte farten! |
|
235 med farsans 740 och likaså med 525 an jag hade och till sommaren 236 med 328 :) Men bästa upplevelsen var att köra mellan 160-180 under 25 30 mil på väg hem från bryssel med familjen och kanske haft lappen 4-5 månader (740)ia Mpower |
|
|
Sorry mitt väldigt sena svar, men: Som sagt, ungefär 220k/h med en Audi 100, varken 1.8 lr 2.3 utan 2.8 =O) tror det var en -91:a //Eddie - Freude am Fahren\\ |
|
| 385km/h med en Koenigsegg CCR, eller inte. | |
| Jag har maxat en SAAB 900 -81:a till 160km/h Det var en mycket obehaglig upplevelse =) | |
| 260 km/h med M3:an min... | |
| Varvstopp på 5:an med min M3:a i ca 270Km/h mätarfart .. men säkert bara 260km/h "riktiga" ... | |
| 230 i en SLK 230 kompressor utan tak- ledsen skall köpa BMW snart ;) | |
| Bmw är det rätta märket!! | |
| 145 med min första SAAB V4 (-71), garanterat otrimmad! Hela bilen tjöt och alla vibrationer upphörde nästan helt efter att ha varit näst intill outhärdliga. Det kändes nästan som om den skulle explodera - snudd på obehaglig, men samtidigt en cool känsla som jag fortfarande har kvar 12 år senare! | |
| 220 en kort stund på 90-väg med M5an | |
bmw alpina b3 |
många som tycker om att gasa heheheh ser man nu borde finnas lika bra väg o fri fart som i tyskland hehehhe mvh |
|
235km\h med M3:an och 170km\h med en nissan cherry 1,5GL =) /Daniel |
|
gummipap |
285kmt under öresundsbron m5 90a bilpullaren |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.