|
Sida 2 av 50
|
|
|---|---|
|
250km/h med M5 E34 3.8l, endast 190km/h med min nuvarande M5 E39... Ska bättra på mig jag lovar, måsta bara vänta på "gynsamma förhållanden". |
|
|
- VW 1200 1962. 175 kph verklig fart (enligt varvräknaren). Var inte helt original i motorn! - Austin Cooper S 1964 ("hundkoja"). 220 kph enligt mätaren. Hastighetsmätaren visade rätt mycket fel men det visste inte han som åkte med! - M5 1995. 245 av misstag vid olämpliga trafikförhållanden. Släppte gasen snabbt när jag såg på mätaren hur fort det gick. - Ferrarri 550 Maranello. Körde dock inte själv! 280 kph på 90-väg. En kul händelse så här efteråt! Dock inte alls kul när det hände. I 280 blir vilken väg som helst smal, krokig och gropig. Och träden står väääldigt nära vägen! Per L |
|
|
Lilla Olle: Saaben går tokfort. Förra våren låg jag i kanske 280-285 blås på E4 en bit söder om Övik.. Sen la jag i femman. Men sen kom en 325 E36 och körde om mig. Sen dog alla. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Kört: M3 3,2 Limo: Länk Åkt: Kelleners M3 CSL: Länk Nowack 850 CSi: Länk M5 E39: Länk |
|
|
Kul att få en blixt i nyllet när man ligger runt 300 km/h :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Jag är imponerad, Pärlan. Huvudet på spiken. Det var nog det mest meningsfulla du tillfört forumet hittils; Humor av bisarr karaktär är alltid underhållande... Det tackar vi för. Mer sådant, mindre SAAB. I övrigt så får jag nog säga detsamma, hur fasen vågar man ta foton med blixt när man ligger och kör i de hastigheterna? /// Olof Länk |
|
|
300 i mätarfart, men Alpina anger 285 km som verklig topphastighet för min bil.......Detta givetvis utfört i den fria fartens hemland eftersom jag aldrig skulle kunna tänka mig att överskrida angivna hastighetsbegränsningar ;) ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
50 blås på bakhjulet med en mini-moto rakt in i en vägg räckte för att det skulle göra ont... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
275km/h Med M3:an vid 7000rpm! Planväg och mätarfart. Har åkt med uppåt 250km/h med en ducati 996. 165Km/h med VOLVO 740 GLE (Glöm för FAAN inte Gle:) AUTOMAT. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
med skoter rmk800-01 185 km/h på mätaren audi v8 quattro 295km/h på mätaren moped Yamaha fz1 100 km/h traktor 38 km/h cykel (ejmotordriven) 55 km/h osv osv:P Alpina Power! |
|
|
Länk ...mätarfart (B12 5.7) Kanske 285-290 Riktig hastighet 311 i mätarfart med B8 285 i mätarfart med B3 3.3 |
|
bmw alpina b3 |
mange var du uppe i 285 med b3 var där stop eller gick det mer att gasa mvh |
|
Har Åkt i 290kmh me Audi S4 Bi turbo trimmad 400hk+ när vi race mot en Yamaha R1a! hahaha det var kul=)))) kul å se han ligga bakom=) Snabbaste jag själv kört är 265kmh med min M3a! Men det var inget seriös test! i nerförsbacke å mer tuckt kan den fixa 270! tror ja! men är inte så kul å åka så fort me cab=( låter ganska friskt! heeh M.E |
|
|
Kört 240 km/h på mätaren i min 325. Åkt 252 km/h verklig fart i en M5 Touring. /Rickard |
|
| Audi S4 mätare visar sjukt fel, visar 290 då M3 3,2 visar 255 km/h testat. | |
|
mAnGe-9: Det är väl alltid kul att åka nercabbat!!?! En hel dag genom tyskland i 230+km/h är helt ok, gjort det några ggr :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| bmw alpina b3: Vägen tog slut.... Men det var nog rätt nära stoppet där, med lite nerförsbacke så kanske den hade hoppat upp ett par km till... | |
|
Har maxat alla bilar ja ägt:) Golf vr6 syncro 96a 240kmh m5 91a +260kmh Calibra turbo 96a +260kmh Alpina B3 99a +270kmh enligt mätarna. Mvh Mattias Länk |
|
| 130 me buggyn... | |
| 295 på mätaren i en 911 Turbo. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.