|
Sida 10 av 50
|
|
|---|---|
|
Jag har film när jag kör 320km/h och den accar fortfarande, dock inte speciellt våldsamt. Flåklypa |
|
bmw alpina b3 |
får man se det flåklypa mvh |
|
305 på meteret på Autobahn med en B10 biturbo jeg hadde. Kun 300 i Norge,men det var i tunnel... 270 på GSXR 1100. |
|
|
Alpina b3. Jag har klippet på datorn men ingen länk att delge tyvärr. Det är iofs en motorcykel... |
|
| Har kört ca 245 km/h i Tyskland förståss. | |
|
BMW 740: 245km/h (spärr) BMW 523: 240km/h ///Schumi |
|
|
230km/h sl500 men nu till det bästa.. 160 km/h nissan micra 1.2l 160 km/h ford fista 1.1l -82.. dock nerförsbacke, men det kändes ska ja säga...( lukta lite konstigt från motorn efteråt dock ;) ) ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
bmw alpina b3 |
160 med mickra 1,2 inte illa |
|
Med min M3 GT så har jag legat på 275 knyck och med min kära helt underbara Hercules C-130 som jag jobbar med piskade vi upp i nästan 700 km/h i medvind över polen..:) jävlar va det gick undan då..:) Men med BMW:n så kan jag inte påstå att någon har dratt mig än..:) har ju ingen begränsning i fart och galen som jag är så ger jag mig inte..ha ha.. Ingen kommer ihåg en fegis!! Så se till att ge järnet!!! M3PutteGT #283 |
|
|
bmw alpina b3: man tackar... gick mätarn ut.. vart ganske imponerade själva faktiskt.. gjorde de ett par gånger, MEN LÅSTE DÖRRARNA VARJE GÅNG EFTER 130-140km/h då de lät som om de skulle flyga av hehe... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
bmw alpina b3 |
235 med mit eclipse i tyskland |
|
Läste hela tråden! Tur att 528:an också finns. Min brorson, 18 3/4 år (320iA Coupe -92) körde 98 på 40 (!)-område (enligt polisen!!!) i lördags. Då hamnar kortet på hyllan en längre tid. Borde han inte ha haft bättre förstånd? Bilmek utan körkort! Dessutom har han kört bil i ungefär tio år... För någon månad sedan åkte han med en kompis (också BMW) som voltade och blev "stående" mot en stolpe. För det mesta kör jag lugnt, mest med tanke på andra, typ pensionärer. Har dock inte testat 528:an desto mer - har inte lämpliga däck, bl a. Jag vill inte köra fort om jag inte är nästan ensam på motorväg, samt att det finns viltstängsel. Har kört på en älg och två rådjur. Hade relativ tur alla tre gångerna. En sommarnatt (början av juni) för några år sedan körde jag 52,6 mil från hamnen i Helsingborg och norrut på 4 timmar 34 minuter. Det blir väl ungefär 114 km/t i snitt. Körde väl aldrig fortare än ca 160 km/t. Det vore inte helt fel om det skulle byggas några kortare frifartssträckor på motorvägarna runt om i landet. Då gäller det förstås att "man" inte är alltför låst i sitt tänkande. Jag tänkte att det skulle vara fri fart under vissa timmar och när vädret tillåter, dvs i praktiken under ljusa sommarnätter. Leif L |
|
|
Ford fiesta flair 1,25 180 km/h Porsche 944 turbo 275 km/h Bmw M3 255 km/h Golf TD 165 km/h GSXR1000 295 km/h CBR 900RR 265 km/h Trampcykel 85 km/h i backe Trampcykel 60 km/h i draget efter en lastbil |
|
| Jagade upp ett sycke Mercedes Benz 200E (W124) i 192 km/h på mätaren. Blev omkörd så dörrarna höll på att blåsa av när toppfarten nåddes och en BMW 520 E39 dammade om. Med tanke på hur slö Mercan upplevs redan vid 100 km/h blev jag mäkta förvånad att den fixade mer än 190 på mätaren. Med god vilja går det säkert att pressa skrotet till närmare 200 km/h. | |
| ca 245 km/h med en Saab 9-5 Aero. tror att jag lyckades pressa upp min gamal Volvo 360 i typ 160 eller nåt, det fanns mer att ge=) | |
|
255 km/h, nyss!!! Synd att man måste svänga ibland..... |
|
| 95 km med en Shopper mopedbil på 70-talet! Mätt med polisens radar på 50-sträcka! Efter en lååång utskällning av nästan hela styrkan på platsen blev jag hemskickad med ett "får vi nånsin syn på dig i den där dödsmaskinen igen så kommer du aldrig att få körkort" (ungefär så) givetvis plockade jag ner den direkt hemma... | |
bmw alpina b3 |
205 idag med vinter däck heheheh med min golf gti 16 v-96 jävla vad det lät om däckena mvh |
|
xelerator: Du måste ha jobbat bra med Fiestan! Jag hade en 84 och att få upp den i över 145-150 mätarfart var inte lätt :) (Tror dessutom att mätaren slutade vid 150) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
bmw alpina b3 |
ingenting är omöjligt j.dredd mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.