|
|
|
|---|---|
V12 LeMans |
Man blir ju himla sugen : Länk Länk eller renoveringsobjektet : Länk eller tjeck Alpina : Länk |
|
Den svarta 540 var riktigt fin! Skönare med skinn också ? Alpinan var väl fin, men inget som tilltalar mig direkt... BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Billigare Alpina B11 och enklare att importera även om den Tjeckiska troligen är importerad från Tyskland från början Länk Länk tyvärr saknar båda Alpinafrontspoilern. Ägaren till den gröna 540:in håller till på E34.de och har skrivit om sin bil i en tråd Länk Visst blir man sugen på en till 540 6vxl även Alpina B11 alls inte är fel det heller det är bara plånboken som håller mig tillbaka men hur länge? Mvh Stephan |
|
V12 LeMans |
Ja "den tyska" B11 har jag sett , men gillar den gråa färgen på den tjeckiska, passar bra till e32 och Alpinahjul tycker jag . B10an är ju betydligt vanligare i Sverige än B11an . Så det hade varit kul med en manuell B11 3.5 . Eller så köper man "Kinnby"-735an med man. vxllåda (brun är också snyggt på e32 ) , och modifierar lite ;-) Länk e34.de-sidan har uppgraderats med inloggning , ser jag . |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.