|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag ska sänka min bil till våren och vet inte riktigt hur mkt jag ska sänka den, nån som har nå bra tips blir väl en h&r sänknigs sats men vet ej hur mkt. Ge gärna förslag o bilder. / KEN Länk | |
|
haaaaaaaaalo ingen som har nått??? / KEN Länk |
|
| Sök inlägg, det finns massor om detta. | |
|
ok ok / KEN Länk |
|
D-diddy |
Länk där har du en bild på 40/60 sänkning fr. K&W det går inte ha med 245 breda däck bak då tar det i stötfångaren. MVH David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Sänk inte för mycket bara. Fick tvåa idag på för korta fjädrar. ///BMW - Was sonst! |
|
| H&R 40/15mm passar kanonbra. Har f.ö. 215/45-17 hjul. | |
|
Kul med lite svar, d-diddy undrar om man får in 18 tums på det där sen har 17 nu men ska köpa 18 sen till våren, vad sitter det på den bilen? Johan e: vad har du för fjädrar? Ekis: har du nån bild på sänkningen? / KEN Länk |
|
| Länk Denna bil har tre varv kapade fram och tre bak =) | |
|
Nej tyvärr inte. Men bak är skärmkanten precis nedanför däckets högsta punkt så jag kan inte ha bredare däck för då går de ut och i skärmkanten. Där fram får du in ett finger mellan däckets högsta punkt och skärmkanten. Det ser skitbra ut men du måste nog ha samma däckdimension som jag isåfall eller annan ET på fälgen. Sen varierar det ju lite från bil till bil ber. på dämparnas kondition osv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.