|
|
|
|---|---|
|
Ja, vad säger ni, hur mycket/ofta kollar ni autopower under arbetstid? Själv kollar jag alltid först igenom mailen på morgonen, sedan öppnar jag ett fönster med autopower som jag har minimerat hela dagen, så att jag kan kolla in ofta. Jag har en känsla av att jag inte är ensam! Nå, vad säger ni? /Johan | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det förekommer visst :) ensam på power är man väl aldrig :) se länk Länk ///MVH Hasso Länk |
| hade glömt den tråden, det var ju 2 år sedan :-) | |
|
Jag har genom åren utvecklat nån sorts Autopower-Abstinens! Tittar in flera gånger per dag! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Johan M3: ibland är gammgubbens minne bättre än ungdomens :)) känns rätt bra. ///MVH Hasso Länk |
|
MANGE GÅNGER PER DAG : ) Beam me up scotty!!! ay ay sire!! |
|
|
Jaja, 1-0 till hasso, tjatgubbe :-) /J |
|
|
Inte en minut, finns ej tid. |
|
|
Hej, jag heter mosse och är Autopower missburkare. *klapp klapp klapp* |
|
| Ha ha, mosse! Känner igen mig. "Glömde" att gå och lägga mig igår, vid två tiden kom tjejen och undrade vart jag tagit vägen. Jag skulle bara kolla en liten sak på Autopower innan vi skulle sova! | |
|
Så ofta ja kan. och var eviga dag hör man tjatet från flickvänen -sitter du där fortfarande:) Beroendeframkallande |
|
|
Ja, det är helt sjukt.... Jag är numer inne varje kväll efter jobbet, c:a 2 timmar på vardagarna... MYCKET mer på helgerna... PÅ jobbet är jag inne o kollar (har ej tid att skriva) c:a 5ggr om dagen... Jag tycks ha blivit en "forum-oholic"... Undrar hur det skulle vara om vi alla träffades irl (utopi...) och diskuterade....??? Ojojoj... MEN, vad roligt det skulle vara att träffa så många likasinnade :) Vi kanske kunde ha Sveriges största BMW-party.....hehe! Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
| erikw, vore kul med en bekännelse.... :-) | |
|
Aldrig! Nae, nu ljög jag, men jag får wappa in för o kolla.... vet in om man e dum eller vad, men jag gör det lite nu o då ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Det händer att man är inne ngn gång om dagen, under arbetstid. | |
|
Tjena, Som sjöman så e det lite svårt, men sitter just nu i kroatien... Primus Motor. |
|
| Inget autopower på jobbet för min del..........tyvärr :-) | |
|
Hmmm, går inte en enda dag utan att jag kollar in här, antingen hemma eller på universitetet i en labbsal. Trots att jag inte har nån beemer längre så det bevisar att lågan finns kvar trots ett halvårs uppehåll :P men lagom till norrträffen -05 ska jag sitta i en BMW o sladda....... (nu kom jag offtopic) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Det blir några gånger om dagen, beroende på arbetsbelastning. Undrar vad Wendtan m.fl. har för jobb??? ;) |
|
kilroy |
Det blir flera gånger om dan...eftersom jag sitter hemma och jobbar så bestämmer jag helt själv när och hur ofta.När min tjej jobbar natt så händer det att jag besöker forumet väldigt sent... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.