|
|
|
|---|---|
|
Har någon möjligtvis vita mätartavlor till en E34 525? Mätaren går till 260 km/h. Tack på förhand! jockel@telia.com "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" | |
Jeppe W |
Yokke; "Blått blink i backspegeln" betyder att bilen bakom dig går bättre än din.... Är det färdiga mätartavlor du är ute efter? Annars kan jag hjälpa dig göra "egendesignade" tavlor i cadden. Jag gjorde egna till min Schnitzer med deras logga å allt, blev bra, kan mejla dig dessa i pdf-format som ett exempel om du vill! |
|
Jeppe W: Det vore kanon om du kunde maila dessa. Har monterat ur "Blått blink..". Det var ett originaltillbehör som försvann när jag trampade ner pedalen till höger. "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
Jeppe W |
Youv'e got mail....! |
Jeppe W |
Såg att du bodde i Njurunda förresten, kul! Själv bor jag åt andra hållet, typ Nedansjö... |
|
om någon vill ha plasmatavlor till E36 som går till 240 så har jag några som jag felbeställde och vill avyttra billigt ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
518power |
finns det non som har snygga mätartavlor till 518 E34 ? |
Jeppe W |
Allt går ju att ordna....vill du ha original? |
518power |
orginal? vill ha ett par häftigare. |
Jeppe W |
518power; du har fått mejl...! |
|
tjabba skulle någon kunna fixa några vita mätartavlor åt mig men når ccolt motiv i bakrunden typ en drake eller nå sånt eller bara vita skulle sita fint bmw 5201-88 e34 tack på förhand Almqvist_traktor@hotmail.com skicka så fort som möjligt |
|
|
Hejsan! Jag är också på jakt efter vita mätartavlor som räcker 260km/h. Är det någon som har sådana? *Kör lungt i jul* johanzioni@hotmail.com |
|
|
Länk Här finns några. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.