AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
999

Jävla vandaler wannabee biltjuvar etc.

Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Så har det hänt mej också, kommer ut i parkeringsgaraget och upptäcker att under natten så har någon försökt at sej in i min bil.
Brutit sönder plasten kring dörrlåset, skruvat bort ringmuttern som håller låset i läge, sen har intelligensen svikit eller kunskapen.eller modet...Gudskelov...
Bilen är larmad men det har man inte brytt sej om.
Man tror man är någorlunda säker ,bilen har larm, garagevakter gör sina rundor, Stereofronten borttagen etc.
Nu får bilen stå ute i vinter, skrapar hellre is o sopar snö än springer o köper nya delar på Englunds.

Förra vintern då jag hade min gamla Volvo så hände nåt liknande på samma ställe,,då försökte någon bryta upp skuffluckan också där med klent resultat..Får mej att tro att det rör sej om samma person..

Fan va tyken man blir

Ha de gott alla
Göran

Min bil
Länk
E2
78
E21_Rille
1602Tic -75
323i 2,7Tic e21 -79
528 e12 -77
325 Touring e30 -89
3.0s e3 -73 Cab
Tjenare forry!

vilket s*it att inte få ha bilen ifred...
själv bor jag på lande och har inte det problemet...

såg bilden på din bil och lade märke till kofångaren fram
var kommer den ifrån ?? såg att det inte var orginal...
mycket snygg bil allafall =)

Mvh /// Rickard

BMW.... We brake for nobody...
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Hej,
tackar, Jo det är trist,trots allt är jag ju glad att dom inte tog sej in,eller förstörde mer.

Framspoilern,jaa jag tycker den är jätteläcker själv men har ingen aning om var o hur, den satt på då jag köpte bilen, försöker alltid kolla på bilder av andra bilar om jag ser en likadan men hittills har jag inte sett nån,

ha de gott
Göran

Min bil
Länk
Visa användare
279
norda
540iA -93
spoilern ser ut att vara en sådan som sitter på 540!! kolla på nätet efter en sådan och jämför..

//norda
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Spoilern e inte 540 original den kan man köpa på

Länk
Visa användare
279
norda
540iA -93
tyckte precis att den liknade den som sitter på min 540. men den sidan hade ju en del..

//norda
Al
331
Alfred
M5 2001
Är säkerligen ngn rieger-läpp som man monterar utanpå orginalkofångaren.
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Troligen är det så..personligen bryr jag mej inte, jag tycker den är snygg i alla fall

/Göran

Min bil
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.