|
|
|
|---|---|
|
Så har det hänt mej också, kommer ut i parkeringsgaraget och upptäcker att under natten så har någon försökt at sej in i min bil. Brutit sönder plasten kring dörrlåset, skruvat bort ringmuttern som håller låset i läge, sen har intelligensen svikit eller kunskapen.eller modet...Gudskelov... Bilen är larmad men det har man inte brytt sej om. Man tror man är någorlunda säker ,bilen har larm, garagevakter gör sina rundor, Stereofronten borttagen etc. Nu får bilen stå ute i vinter, skrapar hellre is o sopar snö än springer o köper nya delar på Englunds. Förra vintern då jag hade min gamla Volvo så hände nåt liknande på samma ställe,,då försökte någon bryta upp skuffluckan också där med klent resultat..Får mej att tro att det rör sej om samma person.. Fan va tyken man blir Ha de gott alla Göran Min bil Länk | |
|
Tjenare forry! vilket s*it att inte få ha bilen ifred... själv bor jag på lande och har inte det problemet... såg bilden på din bil och lade märke till kofångaren fram var kommer den ifrån ?? såg att det inte var orginal... mycket snygg bil allafall =) Mvh /// Rickard BMW.... We brake for nobody... |
|
|
Hej, tackar, Jo det är trist,trots allt är jag ju glad att dom inte tog sej in,eller förstörde mer. Framspoilern,jaa jag tycker den är jätteläcker själv men har ingen aning om var o hur, den satt på då jag köpte bilen, försöker alltid kolla på bilder av andra bilar om jag ser en likadan men hittills har jag inte sett nån, ha de gott Göran Min bil Länk |
|
|
spoilern ser ut att vara en sådan som sitter på 540!! kolla på nätet efter en sådan och jämför.. //norda |
|
|
Spoilern e inte 540 original den kan man köpa på Länk |
|
|
tyckte precis att den liknade den som sitter på min 540. men den sidan hade ju en del.. //norda |
|
| Är säkerligen ngn rieger-läpp som man monterar utanpå orginalkofångaren. | |
|
Troligen är det så..personligen bryr jag mej inte, jag tycker den är snygg i alla fall /Göran Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.