|
|
|
|---|---|
|
BMW alpina d10 biturbo touring Årsmodell: 2001 Mätarställning: 1.612 mil Färg: Alpina blå met Karosseri: Kombi Pris: 666.000 Info: switchtronic . den snabbaste diesel som finns 500nm i vridmoment över 280 kmh. specialskinn cremevitt med alpina rutdesign utvidgat läder samt nedre paneler isvart alpina desing både stolar o dörrsidor m 5 speglar alpina ädelträ alpina matta lastrum alpina bskspoiler 19tumshjul alpina sportratt mfl ratt farthållare nivåreglering 8airbags alarm med fjärr grön kant ruta solgardiner aut avb speglar elstolar memory skisack sportstolar eluppvstolar pdc fram o bak xenonljus strspol klimaaut färddator navigationssystem tv färddator telefon gsm cd växlare 6 skivors hifi soundsystem högglans scadowline svart innertak vita blinkers businesspaket 802000 Försäljare: Jarls Bilservice AB, Helsingborg Tel: 042 -21 38 30. E-Post: info@jarlsbilservice.com | |
| Låter klart godkänd, men jag förstår inte meningen med att peta i en diesel. Trodde man hade det för att köra snålt, och det lär väl denna inte göra precis (om än betydligt snålare än motsvarande med v8). | |
|
He,he....jo en sådan kärra vore inte fel!!Själv håller jag mig dock till M3:an =ca:490 000 kr billigare. |
|
|
BMW alpina B10 3.3 Årsmodell: 2001 Mätarställning: 1.443 mil Färg: Titansilver Karosseri: Sedan Pris: 462.000 Info: alpina stoff 6 växlad alpina ädelträ mfl ratt dsc111 8 airbags alarm med fjärr sollucka el genomlastning mittarmstöd sportstolar pdc strspol exonon ljus klimaaut färddator telefon med språkstyrning bmw business hifi soundsystem 6 cfd växlare vita blinkers nypris 598000kr Den låter också trevlig, fast nog ska man ha den stora V8:an och touring... |
|
| Om jag inte är helt felinformerad så är det så att denna kärra rastar självast M5 i intervallet 150-250... Med en sur diesel... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.