AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.679

Var kan man köpa bilglas

Hej undrar om någon kanske har ett tips på en sida eller ett företag som säljer bilglas till bra priser.

Är på jakt efter en ny vindruta.
Ta det på försäkringen.
fa
438
fami
525,01 IM
ÅTERVINNING malmö, oliehamn .
jag ska dit imorgon jag ska kolla om det finns en sådan ruta så skriver jag imorgonkväll.

540
Danskarna har Länk vet att Länk har haft för ca 2000kr men nu hittar jag inte rutan bland deras delar.

Mvh Stephan
MB- Kan tyvärr inte ta det på försäkringen, då jag är en idiot.

Fami- Skulle vara jättebra antar att du tänkte kolla harrys och returbilen. Saken är att rutan är limmad. Orkar de ta loss rutor och sälja? Om du hittar ngt så hojta till.

Stephan- Ja jag minns också att bildelsimporten hade rutor 1990kr eller ngt om jag inte minns helt fel. Ska ringa och kolla.

Ringde min lokala glasmästare 3500 skulle de ha för själva rutan.

Tackar för tipsen.
Skönt att slippa påminnas av min dumhet varje dag när jag bytt.
E2
1.649
E21-racing
750ia -88
335iT -89
325iT -92
520i -91
316i Compact -94
Banbil-E21 2.5i -79
Kolla med BMW, det kan löna sig!
Original är inte alltid = dyrast!

///Magnus
fa
438
fami
525,01 IM
jag hittade inte nån ruta som var hel.

att ta loss en limmad framruta kostar inte mer än 300:-.
i malmö alltså.

jag har nån som kan göra det, i malmö alltså, men själva rutan kostar ca 200:- återvinningsbilskrot, harrys 4, 5 hundra.

540
fa
438
fami
525,01 IM
hej Philip

jag ska försöka hitta en framruta till dig och det ska vara bra ruta det lovar jag men det kan ta lite tid.

en sak till: i malmö finns det en tjej som är glasmästare,hon kan ordna sånna rutor, hon har egen bil och kan köra och byta rutor i hella skåne,det kan löna sig att ringa och fråga henne.

tel:0733742913

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.