|
|
|
|---|---|
|
har sökt, men inte hittat nått vettigt.. Problemet är att när man drar handbromsen så lyser inte lampan på panelen. OM ja lyfter på damasken så hittar ja en kabel som hänger löst. om ja sätter den mot nått i metall så lyser handbromslampan. Har hittat en slags hållare som den passar i, men då lyser lampan hela tiden? har försökt förstå hur det ska gå till för att den ska sitta i hållaren, inte lysa jämt, men när man drar handbromsen. Men kommer inte på nått.. :( Nån som vet nått? | |
|
samma problem på min förra e30 :) har inte haft problemet på min e36 så jag har inte kollat hur det ser ut, men på e30 är det iaf så att kabeln skall sitta i en hållare, och sätter man den där rätt så lyser den som den ska...är som en liten klämma liksom! MVH Johan K |
|
|
MM.. har hittat den klämman, men sitter den där har den kontakt hela tiden.. skit.. är ju så trångt där me. KOlla på polarens 96:a, o där va konstruktionen annorlunda, där så satt den i klämman, o sen när man drog i spaken fick den kontakt.. skumt.. :S |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.