|
|
|
|---|---|
|
Hej alla,när pärlan har stått över natten(händer oftast då),startar upp bilen,kör en stund,då larmar CC att bromsljus trasigt,antingen ett eller båda,skyltbelysning trasigt,och halvljus trasigt! Ehh..ingenting är trasigt! Fattar noll! Någon som möjligtvis har någon ledtråd? ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ | |
| förmodligen fukt, dålig kontakt, ärg på kontakter. den känner väl av trasiga lampor, och den tror att det är trasigt vid differans i resistansen | |
|
Njae, tror mer på att dina kablar till bakrutan/luckan börjar bli dåliga. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Min säger också att bak och skyltljus är trasigt fast dom inte är det, samt att bakluckan är öppen när man öppnar kupé dörrarna. Ska kolla dom där kablarna. _______________________ Another heavymetal day! |
|
|
Läs även detta: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| min har börjat lysa lite till och från när bilen är avstängd. då jag använder bilen bara nån gång ibland hinner den dra ur batteriet.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.