|
|
|
|---|---|
|
Tänkte sätta Corner Splitters på min 525iM och undrar om nån har nån bild på det så jag ser hur det ser ut? MDS har biliga Corner Spliters (599) skulle dom passa tror ni? Sen så har jag sett att det bara finns en stor läpp till E39'ans M Front , en sån som sitter på Qvarnis M 5'a , var kan jag köpa den??? Vet nån? .:Kristijan:. | |
|
Jag tror att Hamann har en lång läpp till E39, annars har AC Schnitzer marknades snyggaste splitters till E39M enligt mig! /Manray/ |
|
|
Har du kanske några bild eller nån webbadress? MVH / Kristijan .:Kristijan:. |
|
|
Länk MVH / Jacob |
|
|
AC S splitters: Länk Hamann splitters: Länk Hittar tyvärr ingen frontläpp. /Manray/ |
|
|
Tack för hjälpen Manrey & Jacob_M3.... Ska nog mäta lite o kolla ritningar på MDS corner splitters tyckte att dom var snygga & billiga med ;) Måste kanske modifieras lite men men ......... Hamann spliters var skiiiit snygga men lite överdriven pris bara, 795 US Dollar !?!? mvh / Kristijan .:Kristijan:. |
|
|
Yes, dyra plastsaker det där! :( Lycka till och visa bilder när du blir klar! :) /Manray/ |
|
|
Det ska jag göra ska updatera min gallery där , min gamla 318 är fortfarande kvar..... Beställde M3 speglar från Realcar och Corner splitters från MDS. Ska bara lackas o monteras nu. Håller även på med att tilverka sido spliters och Splitters till bakkjolen på jobbet av plexi så hoppas att det blir bra ....... Kunde inte göra Corner splitters till fronten för ritningen var för svår bocka , värma o böja så jag gav upp.....Men sido spliters och bakspliters är gjorda exakt enligt ritningen.....det var mycket lättare...... Ska definitivt updatera galleryet med nya bilder så att ni säger vad ni tycker..... MVH / Kristijan .:Kristijan:. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.