|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Säg till när ringarna ska köpas ;) Är definitivt med på gruppköp. *dreggel* /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Jag kan också vara intresserad av ett gruppköp, så hör av er när det är dax. Z3MPOWER |
|
|
z3c4ever: Jag gör inte mitt innertak av läder eller mocka, utan av svart tyg med en struktur som kommer passa kanon. Dämpmaterialet är inte heller läder... utan en sorts "vadd". I och för sig så hade jag valet jag göra innertaket i fuskmocka, men jag valde inte detta till mitt första ex. då det kommer att dra till sig damm nåt förbannat vid nerfällt läge. Därför tyg. Mats |
|
|
vaddå i "kommer att dra till sig damm nåt förbannat vid nerfällt läge" klart du ska ha en "speedsterkåpa för att undvika damm :-) För att komma tillbaka till trådämnet: är det nån som planerar en snar inköp och montering av dessa angel eyes? jag skulle vilja se på bilder en färdig Z3 med dessa på innan jag bestämmer mig. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Idag har jag varit ute i garaget och varmkört min Z, den har inte varit startad på över en månad nu så det behövdes verkligen =) Jag passade samtidigt på att demontera båda mina framlyktor och ta med dem hem så jag kan montera Angel Eyes i dem under vintern, har även planer på Xenonkonvertering, vi får väl se hur det blir med det. Jag har mailat Eclipse lightning och det verkar som om vi kan få lite bättre pris vid ett eventuellt gruppköp som jag tänker försöka arrangera så fort Eclipse får ut produkten på marknaden. Förhoppningsvis har vi dem hemma för runt 1200:- inklusive frakt. Mvh Henrik |
|
|
nu har även sani-tuning kommit med egna angel eyes för Z3: Länk med dagens euro kurs kostar dem 890kr. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c 4 ever! Fasen vad trevligt, kanske ska köpa dem direkt från Sani istället, ser ut att vara samma som Eclipse säljer. Nu fick man något att fundera på. Mvh Henrik |
|
| Om någon i Stockholms-området skaffar någon av dessa olika alternativa varianter av AngelEyes så skulle jag väldigt gärna vilja komma förbi och kika när det är klart om jag får. Jag funderade själv på detta redan i våras, men tycker det är väldigt svårt att bedöma hur det kommer att se ut baserat på bilder på nätet, och vill därför gärna se resultatet med egna ögon (färgton och ljusstyrka samt installation). Ingen som har fått hem och monterat än..? | |
|
Är det inte dags snart för ett gruppköp av "änglaögon"? tiden går fort, snart är våren här. Mvh D:son |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.