|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är dessutom riktigt snygga angeleyes av CCFL modell på hela 5200 Kelvin. Kolla in dessa: Länk Kommer att kunna beställas här inom kort för det facila priset av 99£: Länk Kanske läge för ett litet gruppköp!? Mvh Henrik | |
|
Skitsnygga! Hoppas att man kan få dem med vita blinkersglas åxå... Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Det är bara ringarna som man får för 99£, man får sedan montera dessa i sina befintliga lyktinsatser genom att värma loss glaset i ugnen så det är lite pill med att få dit dem. Har du vita blinkers sedan tidigare så får du det givetvis efteråt =) Annars kan du ju passa på att köpa 2 vita linser och utföra den modifieringen på samma gång. Mvh Henrik |
|
|
Är lätt med på ett gruppköp av dessa. Tar du initiativet till detta Soda? D:son |
|
|
Jag kommer definitivt att hålla ögonen öppna på dessa produkter så jag kan väl hålla i ett eventuellt gruppköp och kanske t.o.m. tigga åt oss lite rabatt. Återkommer med en tråd om detta vid senare tillfälle. Mvh Henrik |
|
|
dem är rätt tunna. kommer dem att synnas? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Det såg ju riktigt nice ut... vet nån lite mer exakt när dom kommer finnas att tillgå? Blev änna lite sugen... har inte köpt nånting till Z'an på en månad nu :) Sen när ni väl har köpt så finns instruktion på hur man sliter isär lyktorna på min hemsida... Länk Instruktionen ligger under "nuvarande bilar/z3'an/vita framblinkers". Har förresten ett par omgångar vita linser till liggandes hemma nu igen om nån är intresserad. (Kan skickas) /Magnus |
|
| Vill oxå ha, bara att säga till när det ska beställas | |
|
IQ=pi: När du ändå tar isär lyktan för att montera ringarna kan du busenkelt byta ut dom orange blinkerlinserna mot vita. Ljusårs skillnad och så smidigt så det är sjukt. Z3magnus här ovan är överdjävlig på dessa linser så jag rekommenderar hans linser om du retar dig på den orange färgen. Z3magnus: Din mugghållare ligger hemma hos mig och väntar på dig! Mats |
|
|
Kanonfint Mats!!! Tack! Jag får ta och komma förbi nån dag... jag har så satans mycket nu på jobbet bara. massa övertid o skit :( Hur har det gått med innertaket förresten? Är ruggigt nöjd med mitt och har även dämpat lite bakom sätena med dämpmatta som har hjälpt lite granna mot vägljudet oxo. Skitlätt gjort... max en timmes jobb! |
|
|
Instämmer med flera tidigare talare:Intressant produkt till överkomligt pris. Är klart intresserad. Ledsen att låna tråden, men ska bara... Magnus: Innertaket är under produktion; tyg, dämpning och fäströr är inhandlade, har äntligen löst fästanordningen/rören, det känns som det var det mest luriga att få ordning på. Ska inte hoppa över bäcken än men det blir nog bra tillslut. Räknar med att det är klart till januari... Sporrande att du är nöjd med ditt, så det är bara en tidsfråga innan jag oxå har ett. mats |
|
|
Z3 MAgnus, Var köpte du ditt innertak? Hans |
|
|
från USA... ca 3' inkl. frakt... ska kanske beställa hem åt en annan... kan dra hem ett till dig oxo om du vill isåfall... frakten e ju sjuk från staterna! |
|
|
hör av dig om du vill kolla hur det blev och "provlyssna" =) snön faller ner fint utanför... var lite väääl halt för Z'an ikväll tyvärr.. försökte köra ut här utanför men gav upp... strax efter kom det en audi a6 quattro som även den bara stod och tokspann =) |
|
|
Xoa: Om det inte är panik med ditt innertak så kommer det att finnas innertak till Z3 till försäljning i Gbg under januari månad. Taken är under tillverkning, och kravet är att det blir riktigt snyggt och funktionellt, annars lägger jag ner min "fabrik". Prisidé runt tusingen. Monterar ett i min egen roadster som får bli "visnings/skyltex." Mats ArctisZ3 |
|
|
Fan att jag redan köpt... tusingen e ju nästan som gratis med tanke på vilken skillnad mitt "original-tak" gjorde iaf. |
|
|
Z3magnus: Glöm inte att utan ditt originaltak som förlaga så hade jag ej kunnat sätta igång med replikeringen... Mats ArctisZ3 |
|
|
Mats, Jag väntar gärna. Bilen sover gott just nu. Har fullt upp med att riva mittkonsollen. Skall modifieras lite. Hans |
|
|
Xoa: Beställde Du ProjectorZ till sist?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| mats, vad använder du fö läder? | |
|
Caspar, Jag beställer dessa till helgen nu. Tycker det är snyggare med dessa lampor och angel-eyes än länken som finns ovan. Mats, Inte använder du läder?, det är väl något tyg med skumgummi på baksidan eller..... Hans |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.