|
|
|
|---|---|
|
Såg nya merca e-klass på spray idag (se länk nedan) och måste säga att där får utvecklingsavdelningen på BMW något att bita i. Jag har aldrig varit särskillt förtjust i merca men denna var jäkligt snygg måste jag säga. Väldigt snygga proportioner över hela bilen. Länk mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. | |
| Jo visst var den fin men ge 375k för en bil som är så slö och törstig... sen så är inte jag mycket för v6:or utan det ska vara raka 6:or . | |
| Den är ju ful ju.... | |
| Den ser ju nästan exakt likadan ut som den gamle...?! Ska man säga något gott så är de kanon att åka taxi i. | |
|
Nu tycker jag allt att ni är lite väl hårda... mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Dyr för prestandan kan jag hålla med om men ful, nä! Å den e inte lik den gammla E. Mer sportig nu än den gammla. Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
Gemini__ |
Mycket vacker bil! Var nästan rädd att Mercedes skulle göra någon liknande "tabbe" designmässigt sett, som BMW gjort med sin senaste 7-serie... //Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.